مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کمیته امداد دورود خبر داد

اهداء ۱۰۰ متر مربع زمین مسکونی به مددجوی تحت حمایت دورودی

عصر ساختمان:مدیر کمیته امداد دورود از اهداء ۱۰۰ متر مربع زمین مسکونی به مددجوی تحت حمایت دورودی خبر داد.

اهداء ۱۰۰ متر مربع زمین مسکونی به مددجوی تحت حمایت دورودی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس ، اسدالله اسدی، با اعلام خبر اهداء 100 متر مربع زمین مسکونی به ارزش 80 میلیون ریال توسط خیر نیکوکار دورودی به مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دورود اظهار داشت: با رایزنی‌هایی که از طریق کارشناس مالی این مدیریت با خیرین نیکوکار جهت خرید یا ساخت منزل مسکونی مددجویان بی‌سرپناه در سطح شهرستان شده یک خیر نیکوکار پس از بررسی وضعیت مددجوی زیرپوشش 100 متر مربع زمین مسکونی در روستای دهنو به ارزش 80 میلیون ریال به مددجوی بی‌سرپناه تحت حمایت این مدیریت جهت ساخت منزل مسکونی اهداء نموده است.

    وی خاطرنشان کرد: عملیات ساخت زمین ذکر شده در دستور کار واحد عمران قرار گرفته تا با پرداخت 50 میلیون ریال به صورت بلاعوض از طریق کمیته امداد و کمک‌های خیرین نیکوکار بتوانیم این مددجوی تحت حمایت را هرچه سریع‌تر صاحب‌خانه کنیم.

    مدیر کمیته امداد شهرستان دورود ضمن تشکر و قدردانی از کمک‌های انسان دوستانه خیرین نیکوکار به دلیل توجه به مشکلات مددجویان نیازمند و همچنین تعامل با کمیته امداد جهت رفع نیازهای ضروری ایتام و مستمندان افزود: این خیر نیکوکار هدف از این کار را رضایت خداوند و تکریم خانواده‌های نیازمند زیرپوشش کمیته امداد عنوان کرده است.

    وی با بیان اینکه مشکل مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی مددجویان است، اظهار داشت: به حول قوه الهی در بحث مسکن مددجویان اتفاق باورنکردنی رخ‌داده و چنانچه مددجویان شهری فاقد مسکن اقدام به خرید مسکن نمایند مبلغ 200 میلیون ریال و مددجویان روستایی در صورت ساخت یا خرید مسکن روستایی مبلغ 100 میلیون ریال به‌صورت بلاعوض به آن‌ها پرداخت می‌شود.

    اسدی معافیت انشعابات آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی، بیمه منازل مسکونی مددجویان را از دیگر اقدامات عمرانی کمیته امداد برای مددجویان شهری و روستایی برشمرد و گفت: در این راستا خدمات قابل‌توجهی به مددجویان ارائه گردیده است.

    وی در پایان تأکید کرد: شناسایی نیاز خانواده‌ها برای توانمندسازی آن‌ها با استفاده از فرآیند ترسیم‌شده شش محور فرهنگی، عمرانی، درمانی، نیازهای اساسی، اشتغال پایدار و اجرا و نظارت بر طرح‌های خودکفایی از اقدامات اساسی این نهاد است، که به صورت رایگان در اختیار مددجویان زیر پوشش قرار می‌گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار