مدیران خودروعصر اعتبار

اعتراض شدید شورای شهر بجنورد نسبت به پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی تعرفه‌های ساخت و ساز

عصر ساختمان:نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نسبت به پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی هیات چهار نفره مبنی بر افزایش تعرفه‌ها در ساخت و ساز مسکن اعتراض کرد.

اعتراض شدید شورای شهر بجنورد نسبت به پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی تعرفه‌های ساخت و ساز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، رضا فیروزه در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به اینکه هیات چهار نفره شامل معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، مسکن و شهرسازی و شهرداری است، گفت: طی سال گذشته حوالی مرداد ماه، سازمان نظام مهندسی استان تعرفه‌ها را 70 درصد افزایش داد و این افزایش دقیقا در زمانی بود که رکود و خواب سنگینی در بخش ساختمان حاکم بوده است.

    وی افزود: امسال نیز که شورای شهر برای رونق ساخت و ساز موضوع کاهش عوارضات را در دست دستور کار خود قرار داد متاسفانه اخیرا دوباره شاهد ارائه پیشنهاد افزایش 20 درصدی تعرفه‌ها بوده ایم.

    فیروزه از هیات چهار نفره درخواست کرد که با توجه به رکودی که هم اکنون در صنعت ساختمان وجود دارد این پیشنهاد را راکد بگذارند و اجازه دهند تا جنب و جوشی در این صنعت حاکم شود.

    وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، وضعیت بسیاری از دفاتر مهندسی خوب نیست و هم اکنون بسیاری از آن‌ها با ارائه تخفیفات 30 تا 50 درصدی به مشتری در حال فعالیت هستند.

    در ادامه این جلسه سرپرست شهرداری بجنورد به استفاده از یک شرکت به منظور کسب درآمد برای شهرداری این شهر با استفاده از اوراق مشارکت اشاره کرد و اظهار کرد: در بودجه شهرداری استفاده از اوراق مشارکت به منظور کسب درآمد پیش بینی شده است.

    سید عباس نقیب بیان کرد: شهرداری بجنورد تاکنون تجربه ای نسبت به استفاده از این اوراق نداشته است و خود به تنهایی نمی‌تواند وارد عمل شود بنابراین برای اجرای این کار اقدام به شناسایی شرکتی که چندین تجربه کار در تعدادی از شهرهای دیگر داشته را کرده است.

    گفتنی است این لایحه مورد موافقت اعضای شورای اسلامی قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار