مدیران خودروعصر اعتبار

احداث ۱۵ باب مدرسه توسط خیرین در شهرستان بیجار

عصر ساختمان- احداث مدرسه از سوی خیرین در شهرستان بیجار طی سالهای اخیر افزایش داشته و به همین دلیل بخشی از نیازهای فضای آموزشی با دستان پرمهر خیرین احداث و به بهره برداری رسیده است.

احداث ۱۵ باب مدرسه توسط خیرین در شهرستان بیجار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از مهر ، خیرین مدرسه ساز از نعمت‌های بزرگ الهی و جلوه هایی از انسان‌های متعالی هستند که به غیراز روز جزا، معنویت و رستگاری به چیز دیگری نمی‌اندیشند.

    خیرین همان‌هایی هستند که راه صلاح و رستگاری را در بخشش دیده‌اند در بخششی که جز با عشق و صداقت ممکن نمی‌شود. خیرین وارستگانی آسمانی هستند که در زمین مسکن دارند و چون باران، بی‌هیچ منتی بر فرزندان این سرزمین فرو می‌آیند. آنها داشته‌های خود را امانتی می‌دانند که در دستانشان به ودیعه گذاشته شده است.

    شهرستان بیجار در حوزه فضای آموزشی نیازهای زیادی دارد و به دلیل محدودیت های اعتبار دولتی، بخشی از این نیازهای طی سالهای اخیر از سوی خیرین مدرسه ساز تامین شده و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز بیجار امیدوار است که این روند مدرسه سازی در سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

    رضا بخشنده رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز بیجار با اشاره به جایگاه مدرسه سازی از سوی خیرین در جامعه، اظهار داشت: مدرسه سازی زیربنای پیشرفت و توسعه کشور را در بر می‌گیرد.

    وی افزود: خیرین مدرسه ساز بیجار خوشبختانه همکاری بسیار خوبی در راستای انجام این عمل نیک و خداپسندانهداشته اند و 130 کلاس درس در قالب 15 باب مدرسه با همت خیرین در این شهرستان احداث شده است.

    رضا بخشنده از احداث یک باب مدرسه 6 کلاسه در شهرک اندیشه بیجارخبر داد و بیان داشت: این مدرسه توسط اصغر پورکاووسی احداث شده و بیش از 10 میلیارد ریال تجهیزات یک مدرسه مدرن را فراهم کرده است.

    وی اضافه کرد: زمین مورد نیاز احداث این مدرسه شش کلاسه نیز توسط دو نفر از خیرین شهرستان بیجار اهدا شده است و این مهم نشان می دهد که خیرین در هر سطح و جایگاهی که باشند برای کمک به مدرسه سازی همت می کنند.

    رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز بیجار از اهدای بیش از یک میلیارد تومان توسط خیرین طی 9 سال اخیر به مجمع خیرین مدرسه ‌ساز این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش زمین‌های اهدایی خیرین بالغ بر 5 میلیارد تومان است.

    وی در بخش دیگیری از سخنان خود عنوان کرد: احداث 75 مدرسه با بهترین امکانات در اردبیل و ساخت 300 مدرسه در کشور توسط خسروشاهی خیر مدرسه ساز که دبیرستان فاطمیه در شهرستان بیجار یکی از نمونه های آن است که انتظار می رود ما افراد این چنین زیادی در سطح جامعه داشته باشیم.

    وی همچنین به اقدامات مهم خیرین مدرسه ساز بیجار اشاره کررد و اظهار داشت: تجهیز، بازسازی و نوسازی مدارس از مهمترین اقدامات خیرین مدرسه ساز شهرستان بیجار است و خوشبختانه بخش زیادی از نیازهای حوزه آموزشی در شهرستان بیجار از سوی خیرین تامین می شود.

    وی با اشاره به آخرین کمک صورت گرفته از سوی خیرین به مدرسه سازی در شهرستان بیجار عنوان کرد: بانوی خیر مدرسه‌ساز بیجار هم مبلغ 60 میلیون تومان از ارثیه پدری‌اش را به این مجمع تقدیم کرد.

    رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بیجار در پایان سخنان خود گفت: انتظار می رود که با توجه به فضای ایجاد شده در سطح جامعه همچنان شاهد حضور پررنگ تر مردم در کارهای خداپسندانه باشیم و بتوانیم در سایه این حضور بخشی از نیازهای حوزه آموزش را فراهم کنیم چرا که تحصیل فرزندان جامعه می تواند آینده درخشانی برای کشورمان ایجاد کند و ایران اسلامی هر روز به توسعه بیشتری دست پیدا کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو