مدیران خودروعصر اعتبار

مسکن مهر تبدیل به یکی از معضلات کشور شده است

عصر ساختمان- اردشیر نورانی گفت: پروژه مسکن مهر با هدف خانه دار کردن اقشار کم درآمد جامعه اجرا شد اما متاسفانه به سبب عدم مدیریت صحیح و ضعف در تخصیص منابع اکنون تبدیل به یکی از معضلات کشور شده است.

مسکن مهر تبدیل به یکی از معضلات کشور شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایلنا ، نماینده مردم شهر کرد در مورد مهم‌ترین وظایف کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین وظایف این کمیسیون و سایر کمیسیون‌های مجلس کمک به دولت برای رفع موانع تولید است.

    اردشیر نورانی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی بخش‌های اقتصادی کشور به خصوص مسکن در رکود فلج کننده‌ای به سر می برند و وزارت راه و مسکن به عنوان متولی این بخش مسولیت اصلی را به عهده دارد.

    وی افزود: این وزارتخانه می‌تواند با کمک کمیسیون عمران مجلس و تقویت ارتباط خود با این کمیسیون برنامه‌هایی که در این بخش دارد را به صحن علنی مجلس ارائه کند و اعضای کمیسیون نیز با استفاده از تجارب کارشناسی خود به وزارتخانه در این راه کمک خواهند کرد.

    نورانی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه این کمیسیون ریل گذاری برای به راه افتادن قطار توسعه و عمرانی کشور است و امیدوارم مشکلات اقتصادی کشور که در صدر آنها بیکاری قرار دارد با هماهنگی دو قوای نظام هر چه زودتر رفع شود.

    وی ادامه داد: پروژه مسکن مهر با هدف خانه‌دار کردن اقشار کم درآمد جامعه اجرا شد اما متاسفانه به سبب عدم مدیریت صحیح و ضعف در تخصیص منابع اکنون تبدیل به یکی از معضلات کشور شده و مسکنی که قرار بود با قیمت پایین‌تر از عرف بازار تمام شود اکنون چند برابر شده و دولت هنوز هم نمی تواند آنها را تکمیل کند.

    نماینده مردم شهر کرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم نظارت مجلس و کمیسیون عمران بر این طرح و مدیریت ضعیف همگی سبب شد که این شهرک‌ها با کمترین مطالعه کارشناسی ایجاد شود و اکنون برای رساندن آب و برق و سایر امکانات شهری، وزارت راه و شهرسازی با مشکلات عدیده ای روبرو شود. به همین لحاظ و با توجه به شرایط اقتصادی کشور دولت و مجلس، وزارت راه و شهرسازی و کمیسیون عمران باید با کمک یکدیگر یکی پس از دیگری مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی