مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران:

پایتخت سرشار از پروژه های غلط و زمین مانده است

عصر ساختمان-نژاد بهرام گفت: در مناطق ۲۲ گانه پایتخت پروژه‌های بسیاری روی زمین مانده است.

پایتخت سرشار از پروژه های غلط و زمین مانده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، زهرا نژاد بهرام رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه کاره پایتخت، گفت: ما در پایتخت وارث پروژه‌های نیمه کاره و رها شده از سوی مدیریت سابق شهر تهران هستیم و اگر بخواهیم تعداد آن‌ها را شمارش کنیم از حساب خارج است.

    رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به احداث دو بیمارستان در یک خیابان 10 متری در منطقه 5 تهران، ادامه داد: روزانه شهروندان تصاویری از منطقه برای من ارسال که در آن نارضایتی خود را از احداث این دو بیمارستان اعلام می‌کنند که تنها باید گفت این جور ساخت و ساز‌ها میراث مدیریت شهری قبل است.

    نژاد بهرم افزود: احداث این 2 بیمارستان در حالی است که در جنوب آن ساختمان‌های 6 تا 8 طبقه احداث شده است و به دلیل جانمایی غلط روزانه شاهد درگیری‌های بسیاری بین ساکنان و مسئولان بیمارستان هستیم که ما در مدیریت شهری نزدیک به سه ماه است تلاش می‌کنیم تا مشکل شهروندان را به گونه‌ای برطرف کنیم.

    نژاد بهرام تاکید کرد: ما در پایتخت تا دلتان بخواهد پروژه‌های عجیب غریب داریم که مردم تنها از ما در مدیریت شهری می‌خواهند که آن‌ها را برطرف کنند.

    رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به درخواست مردمی در آیین افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های مناسب سازی شده در منطقه 19 تهران گفت: در حاشیه افتتاح پروژه‌های مناسب سازی شده اهالی منطقه اعلام کردند که ما سالهاست در معابری مانند نیلوفر در خاک و گل زندگی می‌کنیم.

    نژاد بهرام با اشاره به دیگر مشکلات منطقه 19 تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات این منطقه کاربری خلازیل است که به محور اسقاطی‌ها بدل شده است.

    او تصریح کرد: ما در مدیریت شهری نمی‌توانیم بگوییم که این پروژه‌های نا به‌جا و نیمه کاره مربوط به ما نیست، زیرا شهروندان به ما رای دادند تا مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم و ما شبانه روز در حال تلاش برای حل مشکلات آن‌ها هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو