مدیران خودروعصر اعتبار

قبوض کاغذی آب ۳۰ درصد مشترکان تهرانی تا پایان سال حذف می‌شود

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: از میان یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک آب استان تهران، قبوض کاغذی ۳۰ درصد مشترکان تک واحدی استان تا پایان امسال حذف خواهد شد.

قبوض کاغذی آب ۳۰ درصد مشترکان تهرانی تا پایان سال حذف می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از وزارت نیرو، محمدرضا بختیاری با بیان این مطلب افزود: در بخش برق هر مشترک دارای کنتور جداگانه است، از این رو امکان حذف 100 درصدی قبوض کاغذی برق وجود دارد، ولی در بخش آب به دلیل اینکه بسیاری از کنتورها مشترک است امکان حذف کامل قبوض کاغذی در مرحله نخست طرح وجود ندارد.

    وی افزود: بر همین اساس برای مرحله نخست برنامه حذف قبوض کاغذی آب 200 هزار مشترک تک واحدی استان تهران در دستور کار قرار گرفته است؛ دستورالعمل اجرای این برنامه نیز در شرکت آب و فاضلاب کشور در حال تدوین است و به احتمال زیاد ظرف یک ماه آینده این مهم ابلاغ خواهد شد که به محض ابلاغ این دستورالعمل آمادگی لازم برای حذف قبوض کاغذی 30 درصد مشترکان مسکونی تهران تا پایان سال وجود دارد.

    مدیرعامل آبفای استان تهران با تاکید بر اینکه این طرح در راستای دولت الکترونیک انجام می‌شود، ادامه داد: پس از ابلاغ دستورالعمل یاد شده اطلاع‌رسانی لازم از طریق سامانه 122 شرکت به مشترکان مشمول اجرای حذف قبوض کاغذی صورت خواهد گرفت.

    بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر 200 هزار مشترک تهرانی قبوض خود را به صورت پیامکی دریافت می‌کنند، تاکید کرد: سایر مشترکان نیز می‌توانند با ارسال شناسه قبض خود به سرشماره 200000122 قبوض خود را به صورت پیامکی دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی