مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران:

۳۱ هزار پرونده ساختمان های فاقد سند در مازندران تعیین تکلیف شد

عصر ساختمان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: تاکنون بیش از ۳۱ هزار پرونده وضعیت اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی در استان تعیین تکلیف شده است.

۳۱ هزار پرونده ساختمان های فاقد سند در مازندران تعیین تکلیف شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، عباسعلی زارع تیله نوئی اظهار داشت: در هشت ماهه سالجاری 303 هزار و 782 پرونده در استان تشکیل و تاکنون برای31 هزار و 15 پرونده رأی صادر و تعیین تکلیف شده اند.

    وی خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر استان مازندران در تعداد تشکیل پرونده های و همچنین آراء صادره در هیئت های قانون تعیین تکلیف وضعیت اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مصوب سال 1390 در بین 31 استان کشور  بر اساس آخرین جدول عملکرد رتبه بندی سازمان ثبت اسناد و املاک کشوردر هشت ماهه سالجاری را نشان از عزم و اراده جدی و روحیه جهادی در اداره کل متبوعش دانست و افزود با همه کمبودها و کاستی ها از هیچ کوششی در رسیدن به اهداف عالیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فرو گذار نخواهیم کرد و هیچ بهانه ای را برای خدمت درست و سریع به مردم شریف استان نخواهیم پذیرفت.

    مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران تشکیل این تعداد پرونده در استان را نشان از اعتماد مردم به خدمتگذاران خود درمجموعه ثبت اسناد و املاک استان دانست و تصریح کرد  تسریع در ارائه خدمات ثبتی توأم با سرعت و دقت و کیفیت و افزایش رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع از الویت های اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران است.

    عباسعلی زارع تیله نوئی در ادامه با اعلام این خبر که  با ثبت 99.3 درصد معاملات ثبت شده در کمتر از 2 روز ، استان مازندران حائز رتبه دوم در کشور شده است  بر ضرورت ارائه خدمات الکترونیکی و همچنین تشویق مردم برای تثبیت املاک تاکید کرد و گفت: بخش قابل توجهی از سرمایه گذاری ها در استان معطل سند مالکیت است که باید این موضوع تعیین تکلیف شود.

    زارع تیله نوئی در پایان به نقش مهم پرونده ها و اوراق ثبتی در دفاع از حقوق مالکانه دولت و مردم اشاره و خاطرنشان کرد با ارائه خدمات الکترونیکی و آرشیو پرونده های ثبتی در ادارات ثبت اسناد و دفاتر اسناد رسمی از بسیاری تخلفات، جعل و سرقت پرونده های ثبتی پیشگیری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار