مدیران خودروعصر اعتبار

دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده لرستان آماده بهره ‎برداری است

عصر ساختمان- استاندار لرستان گفت: از مجموع ۱۳ هزار واحد مسکونی سیل‌زده در لرستان دو هزار و ۳۰۰ واحد آماده بهره ‎برداری است.

دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده لرستان آماده بهره ‎برداری است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح 501  واحد سیل‌زده مددجویان کمیته امداد لرستان افزود: اکنون از مجموع 13 هزار واحد تخریبی لرستان در جریان سیلاب دو هزار و 300 واحد آماده واگذاری شده است که امروز 501 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد لرستان واگذار شد.

    وی با بیان اینکه نخستین منازل آماده شده به مددجویان سیلزده کمیته امداد واگذار شد اظهار داشت: این امر نشان دهنده توجه نظام و کمیته امداد به مددجویان این نهاد است که اولین خانه ها را به محروم ترین افراد واگذار می کند.

    وی افزود: در این راستا واحدهای سیلزده مددجویانی که هنوز زمین آنها تامین نشده، پیگیری خواهد شد.

    استاندار لرستان تاکید کرد: طرح های اشتغالزایی کمیته امداد لرستان ضریب خطای بسیار پائین داشته و بیشتر این طرح ها منجر به اشتغالزایی شده است.

    خادمی اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی نهاد امدادرسان و یاریگر کمیته امداد است و از آنجا که در نظام اسلامی انسان کرامت دارد باید امکانات لازم برای افراد جامعه فراهم شود.

    وی افزود:تعداد بالای افراد تحت پوشش این نهاد افتخار نیست و باید تلاش شود تا با طرح های اشتغالزایی و خودکفایی خانوارهای تحت پوشش این نهاد به توانمندی برسند.

    وی ادامه داد: لرستان یکی از استان هایی است که به دلایل عدم توسعه یافتگی دارای افراد تحت پوشش بیشتری است.

    خادمی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط برخی آشوبگران بیان کرد: مردم شریف لرستان در جریانات اخیر ثابت کردند که همچنان علاقمند به نظام، بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هستند.

    وی با بیان اینکه مردم این دیار ولایی، مصلحت نظام و کشور را به خوبی درک می کنند اظهار داشت: در این راستا بسیار هوشیارانه عمل شد ومردم نیز امروز در راهپیمایی نشان دادند که برخلاف مشکلات و اعتراضات و سختی ها همچنان مدافعان انقلاب اسلامی و ارزش های آن هستند.

    خادمی عنوان کرد: مردم فهیم نشان دادند که هر مشکلی راهکاری دارد و باید از مسیر صحیح و درست حرکت کرد، اعتراضات باید از مسیر قانونی و منطقی  مطرح شود.

    استاندار لرستان ادامه داد: افرادی به روش غیر انسانی و غیر اسلامی آرامش ونظم جامعه را بهم زدند که مردم نشان دادند که راهشان از این افراد جدا است و مسئولان نیز باید قدردان آنان باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی