مدیران خودروعصر اعتبار

تصمیم جدید برای واحدهای خارج شده از سرفصل مسکن مهر

عصر ساختمان- بر اساس تصمیم و دستور وزیر راه و شهرسازی واحدهای خارج شده از سرفصل مسکن مهر مثل پروژه های زیر ۳۰ درصد پیشرفت و فاقد متقاضی در قالب طرح اقدام ملی مسکن اجرایی می شود.

تصمیم جدید برای واحدهای خارج شده از سرفصل مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، مشکلات زیاد برخی واحدهای مسکن مهر باعث شد تا محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی مسکن دستور جدیدی برای واحدهای مسکن مهر که به هر دلیلی از سر فصل این پروژه خارج شده اند بگیرد.

    در حال حاضر برخی واحدهای مسکن مهر بنا به دلایلی حتی 30 درصد هم پیشرفت ندارند بنابراین تصمیم جدید بر این است تا واحدهای مسکونی خارج شده از سرفصل مسکن مهر در قالب طرح اقدام ملی مسکن اجرایی شود.

    بر اساس تصمیم شورای هماهنگی مسکن ، پروژه‌های خودمالک، پروژه‌های فاقدمتقاضی به ماخذ سال 1394، پروژه‌های زیر 30  درصد به ماخذ سال 96 و پروژه‌های دارای مشکلات حقوقی از سرفصل مسکن مهر خارج شده و تغییرات لازم در سامانه مدیریت مسکن مهر و کنترل پروژه اعمال شود. همچنین واحدهای خارج شده از سرفصل مسکن مهر در قالب طرح اقدام ملی مسکن اجرایی شود. در این راستا نیز قرار است ترتیبی اتخاذ شود تا این واحدها علاوه بر 400 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن محاسبه و به کل برنامه اقدام ملی مسکن اضافه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی