مدیران خودروعصر اعتبار

برای ایجاد کانون هنری و فرهنگی;

یکی از خانه‌های تاریخی کرمانشاه در اختیار شهرام‌ناظری قرار می‌گیرد

عصر ساختمان- ستاندار کرمانشاه اعلام کرد: میراث فرهنگی یکی از خانه های تاریخی را برای ایجاد کانون هنری و فرهنگی در اختیار «شهرام ناظری» موسیقیدان کرمانشاهی قرار می‌دهد.

یکی از خانه‌های تاریخی کرمانشاه در اختیار شهرام‌ناظری قرار می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، هوشنگ بازونددر نشست اعضای هیئت مدیره بنیاد ایران شناسی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: شهرام ناظری یک چهره بسیار برجسته هنری و بی مانند است که باید از این ظرفیت ارزشمند برای توسعه استان بهره گرفت.

    وی افزود: میراث فرهنگی قرار است یکی از خانه های تاریخی کرمانشاه را در اختیار شهرام ناظری قرار دهد تا این مجموعه تحت مدیریت ایشان به عنوان یک کانون هنری و فرهنگی اثرگذار به فعالیت بپردازد.

    استاندار کرمانشاه عنوان کرد: کرمانشاهیان مقیم تهران و شهرهای دیگر از پتانسیل‌های بسیار ارزشمندی برخوردارند لذا باید با ایجاد تعلق خاطر، بسترهای لازم را برای بهره گیری از این افراد توانمند برای توسعه استان کنیم.

    بازوند ادامه داد: بخش دولتی توان انجام کارهای بزرگ فرهنگی را ندارد و باید برنامه هایی مانند ایجاد پژوهشگاه کرمانشاه شناسی و فرهنگستان زبان و ادبیات کردی با مشارکت چهره های علمی شناخته شده و بخش خصوصی توانمند شکل بگیرند.

    نماینده عالی دولت در استان اظهارداشت: بنیاد ایران‌شناسی می‌تواند یک اتاق فکر پویا برای توسعه استان و معرفی ظرفیت های استان به کشور و دنیا باشد و شیرین و فرهاد یک سرمایه نمادین بزرگ‌ برای توسعه کرمانشاه است و در همین راستا بخش خصوصی برای تولید عطری با همین نام اعلام آمادگی کرده و این پروژه در دست انجام است.

    بازوند افزود: کرمانشاه یکی از ثروت‌مندترین استان های کشور است ولی برای بهره‌گیری عملی از این ثروت، نیازمند مشارکت و هم‌افزایی تمامی کرمانشاهیان است و در این میان کسی نباید تماشاچی باشد.

    وی بیان کرد: اگر قرار است کرمانشاه توسعه پیدا کند این اتفاق باید با کمک مردم و مشارکت گسترده آن ها تحقق یابد.

    استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بنیاد ایران شناسی کرمانشاه یک مجموعه بسیار ارزشمند است که متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم از این ظرفیت ارزشمند برای توسعه فرهنگی استان به خوبی استفاده کنیم.

    بازوند گفت: طی این 2 سال با وجود تنگناهای اقتصادی توانسته ایم برنامه های خوبی مانند جشنواره ملی پویانمایی، کرمانشاه 2020 و ثبت جهانی منظر طبیعی اورامان به معرفی بیشتر کرمانشاه در بعد ملی و بین المللی کمک کنیم.

    وی افزود: همچنین به زودی ساخت سریال نون.خ در کرمانشاه آغاز می شود و این سریال پربیننده امکانی را فراهم می آورد تا در طول ماه مبارک رمضان، مردم سراسر کشور با پتانسیل های کرمانشاه بیشتر آشنا شوند و کرمانشاه دارای ظرفیت های بسیار بزرگی در حوزه های مختلف فرهنگی و تاریخی است که باید از این ظرفیت ها برای توسعه استان استفاده کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو