مدیران خودروعصر اعتبار

خانه ۶ میلیون پوندی خواننده مشهور +عکس

عصر ساختمان:ادل، خواننده مشهور پاپ، به تازگی و البته کاملا محرمانه خانه‌ای به ارزش ۶.۵ میلیون پوند را در ال ای کانتی خریداری کرده است.

خانه ۶ میلیون پوندی خواننده مشهور +عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فرادید، TMZ گزارش داد که این خواننده بریتانیایی ماه گذشته میلادی خانه‌ای به مساحت 613 متر مربع را در یکی از بهترین مناطق آمریکا خریداری کرد.

    این خواننده مشهور حالا می‌تواند به برخی دیگر از افراد مشهور ساکن این منطقه مانند جنیفر لارنس، کامرون دیاز و میلا کونیس در لوس‌آنجلس بپیوندد.

    بر اساس گزارش‌ها، ادل حتی کمی در قیمت نهایی خانه هم تخفیف گرفته است. این خانه لوکس یا بهتر بگوییم کاخ مجهز به چهار اتاق خواب، شش حمام، یک استخر، یک خانه درختی و یک مجموعه قطار اسباب‌بازی در باغ است. گفتنی است ادل قیمت این خانه را از 6.8 میلیون پوند به 6.5 میلیون رساند.

    خبر کاخ جدید ادل پس از آن منتشر شد که عقد قرارداد 90 میلیون پوندی بین ادل و شرکت سونی در آستانه اجرا است. این قرارداد در حقیقت سنگین‌ترین قرارداد تاریخ موسیقی بریتانیا خواهد بود؛ پیش از آن شرکت EMI در سال 20020 قراردادی 80 میلیون پوندی با رابی ویلیامز بسته بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی