مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

نقش موثر ارائه زمین رایگان در اجرای صحیح طرح ملی مسکن

عصر ساختمان-هاشمی تختی نژاد عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ارائه زمین رایگان، توزیع مصالح ساختمانی و ارائه تسهیلات کم سود از الزامات اساسی برای اجرای موفقیت‌آمیز طرح ملی مسکن است.

نقش موثر ارائه زمین رایگان در اجرای صحیح طرح ملی مسکن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، حسین هاشمی تختی نژاد عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از روند تولید مسکن در دولت، گفت: یکی از ایرادات اصلی دولت و وزارت راه و شهرسازی در حوزه تولید مسکن، رویکرد آن ها نسبت به اجرا و تکمیل واحدهای باقی مانده مسکن مهر  است، زیرا متأسفانه دولت عملا از آغاز شروع به کار خود، طرح مسکن مهر را به حال خود رها کرد.

    ایرادات طرح مسکن مهر قابل اصلاح و رفع بود

    نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  البته شاید طرح مسکن مهر نیز مشکلات و ایراداتی را داشت، اما دولت می توانست با برنامه ریزی این مسائل و مشکلات را رفع کند، در نهایت دولت تصمیم به سیاست گذاری جدید در حوزه مسکن گرفت و طرح مسکن ملی کلید خورد.

    نقش موثر ارائه زمین رایگان در اجرای صحیح طرح ملی مسکن

    وی گفت: دولت برای به نتیجه رسیدن طرح ملی مسکن باید چندین الزام و اقدام را انجام دهد، نخستین الزام برای به نتیجه رسیدن طرح مذکور، ارائه زمین رایگان به  سازندگان است.

    دولت باید مصالح ساختمانی را به صورت انبوه و با قیمت منطقی در اختیار سازندگان طرح ملی مسکن قرار دهد

    دولت باید مصالح ساختمانی را به صورت انبوه و با قیمت منطقی در اختیار سازندگان طرح ملی مسکن قرار دهد تا فعالیت آن ها توجیه اقتصادی داشته باشد
    هاشمی تختی نژاد ادامه داد: همچنین دولت باید مصالح ساختمانی را به صورت انبوه و با قیمت منطقی در اختیار سازندگان طرح ملی مسکن قرار دهد تا فعالیت آن ها توجیه اقتصادی داشته باشد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی وزارت راه و شهرسازی در طرح ملی مسکن به دنبال ارائه تسهیلات خرید با سود 18 درصدی است، اما با این میزان سود دریافتی، طرح ملی مسکن به نتیجه درست و مناسب نخواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار