مدیران خودروعصر اعتبار

افزایش فایل قیمت مناسب در بازار فروش ملک

عصر ساختمان:مالکان آپارتمان‌های فروشی در بازار مسکن در یک اقدام دسته‌جمعی شرایط حرکت بازار مسکن در مسیر رونق را تسهیل کردند.

افزایش فایل قیمت مناسب در بازار فروش ملک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از دنیای اقتصاد، در حالی که طی روزهای اخیر فایل‌های قیمت مناسب در بازار آپارتمان‌های فروشی افزایش یافته، حجم عمده‌ای از این فایل‌ها از سوی مالکان با هدف فروش هرچه سریع‌تر این واحدها در آستانه فصل طلایی جابه‌جایی‌ها در بازار مسکن به متقاضیان خرید عرضه شده است.

    مالکان حجم قابل‌توجهی از این واحدها را طی دو سال گذشته به دلیل نبود مشتری مناسب و دست به نقد در بازار مسکن قادر به فروش واحدهای خود نبودند، هم اکنون با بروز اولین نشانه‌های رونق در بازار ملک، برای تسریع حرکت در مسیر خروج از رکود داوطلب شده‌اند؛ به این معنا که این مالکان برای فروش هرچه سریع‌تر آپارتمان‌های خود و تسریع روند ورود بازار مسکن به فاز رونق، حاضر به تعدیل قیمت‌های پیشنهادی به نفع خریداران شده‌اند.

    به این ترتیب هم‌اکنون حجم قابل‌توجهی از فایل‌های فروش آپارتمان در بنگاه‌های مسکن یافت می‌شود که با نرخی کمتر از عرف منطقه یا قیمت فروش ماه‌های قبل به متقاضیان عرضه می‌شود.

    همچنین با ایجاد امیدواری در مالکان و سازنده‌ها برای فروش آپارتمان‌های نوساز که طی دو سال گذشته به دلیل ضعف قدرت خرید متقاضیان عملا فاقد مشتری مانده بود، هم‌اکنون تعداد قابل‌توجهی فایل فروش آپارتمان نوساز در بازار مسکن وجود دارد که می‌توان آن را با قیمت مناسب‌تری نسبت به عرف منطقه‌ای که در آن واقع شده‌اند، خریداری کرد.

    پیش از این نیز کارشناسان مسکن به نقش موثر مالکان در فرایند خروج از رکود تاکید داشتند.

    طی ماه‌های گذشته همان‌گونه که «دنیای اقتصاد» هم اعلام کرده بود، یک مسیر مناسب برای خروج از رکود معاملات و ایجاد رونق در بازار مسکن، اقدام مشترک مالکان برای تعدیل نرخ‌های پیشنهادی فروش مسکن است که باعث می‌شود با تحریک طرف تقاضا، حجم معاملات مسکن از سوی متقاضیان مصرفی افزایش یابد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.http://telegram.org

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو