مدیران خودروعصر اعتبار

رییس بنیاد مسکن اعلام کرد

پایان ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تا پایان امسال

عصر ساختمان:رییس بنیاد مسکن کشور گفت: تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت کشور بسته می‌شود.

پایان ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، علیرضا تابش در جریان سفر به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه ساخت 347 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در تعهد بنیاد مسکن بود، گفت: تاکنون 291 هزار واحد از این تعداد تحویل صاحبان آنها شده است.

    وی افزود: برنامه داریم تا پایان امسال ساخت مابقی واحدها را نیز به اتمام برسانیم و پرونده مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت بسته شود.

    تابش اظهار کرد: در استان کرمانشاه مشکل نبود متقاضی برای واحدهای مسکن مهر را داریم که پیگیریم با حذف شرط فرم "ج" این مشکل را مرتفع کنیم.

    وی در ادامه با اشاره به وضعیت تهیه و اجرای طرح هادی در روستاهای کشور گفت: 38 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور داریم که همه این روستاها دارای طرح هادی مصوب هستند.

    تابش اظهار کرد: از سال 1384 اجرای طرح هادی در روستاها با جدیت شروع شد و تاکنون طرح هادی در 15 هزار روستا اجرا شده است. برای امسال نیز اجرای طرح هادی در سه هزار روستا(یا آغاز اجرای طرح هادی و یا تکمیل طرح) را در برنامه داریم.

    رییس بنیاد مسکن با بیان اینکه در بخش عمران روستاها کارهای خوبی در حال انجام است، گفت: این اقدامات سبب شده در برخی مناطق شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها باشیم.

    وی با اشاره به سکونت 30 درصد جمعیت کشور در روستاها، گفت: این امر می‌طلبد امکانات بهتری در روستاها ایجاد شود تا روستاییان وضعیت معیشتی بهتری داشته باشند.

    تابش به اجرای طرح احیای بافت با ارزش روستایی در 40 روستای کشور هم اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف توسعه گردشگری در این روستاها انجام می‌شود که نتایج خوبی نیز داشته است.

    وی همچنین از اجرای طرح احیاء بافت باارزش روستایی در پنج روستای استان کرمانشاه خبر داد و گفت: روستاهای غربی کشور پتانسیل بالایی در این زمینه دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو