مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتحادیه مشاوران املاک:

افزایش قیمت بنزین تاثیری برای بازار مسکن ندارد

عصر ساختمان- خسروی گفت: قیمت مسکن تا پایان سال ثابت خواهد بود، چون قدرت خرید مردم کاهش یافته و پیش بینی برای افزایش قیمت مسکن با توجه به رشد نرخ بنزین نداریم.

افزایش قیمت بنزین تاثیری برای بازار مسکن ندارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از میزان، مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک درباره تاثیر افزایش قیمت بنزین در بلند مدت بر قیمت مسکن اظهار کرد: با توجه به اینکه مولفه هایی چون نرخ ارز، طلا، بورس و حامل‌های انرژی در افزایش قیمت مسکن موثر است، اما با توجه به رشد زیاد نرخ مسکن در سال گذشته بازار ظرفیت افزایش قیمت را به هیچ عنوان ندارد.

    وی افزود: تجربه دوره‌های قبل از افزایش قیمت بنزین نشان داده، این موضوع تاثیری در کوتاه و بلند مدت در نرخ مسکن نخواهد داشت.

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک تصریح کرد: قیمت مسکن تا پایان سال ثابت خواهد بود، چون قدرت خرید مردم کاهش یافته و پیش بینی برای افزایش قیمت مسکن با توجه به رشد نرخ بنزین نداریم.

    خسروی خاطر نشان کرد: قیمت مسکن همزمان با شروع سال آینده و اعلام شاخص تورم از سوی بانک مرکزی دست خوش تغییراتی خواهد شد و این موضوع ربطی به مسائل روز اقتصاد ندارد، ولی در مجموع جهش قیمت مسکن در پیش نخواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی