مدیران خودروعصر اعتبار

اتصال برج میلاد به بازار تهران با راه‌اندازی ایستگاه مولوی

عصر ساختمان- مدیرعامل متروی تهران با اشاره به اینکه ساخت ایستگاه مولوی به لحاظ عبور از بافت تاریخی و قدیمی حائز اهمیت است،‌گفت:اتصال برج میلاد به بازار تهران با راه‌اندازی این ایستگاه در آذر محقق می‌شود.

اتصال برج میلاد به بازار تهران با راه‌اندازی ایستگاه مولوی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، علی امام در بازدید از ایستگاه مترو مولوی اظهارداشت: این ایستگاه مراحل نهایی خود را می‌گذراند و در آذر به بهره برداری می‌رسد.

    وی گفت: ایستگاه مترو مولوی در خط 7 به عنوان عمیق‌ترین خط مترو پایتخت از این جهت که از بخش‌هایی از بافت تاریخی و قدیمی شهر عبور می‌کند، حائز اهمیت است.

    امام با اشاره به این که خط 7 یکی از شریان‌های اصلی حمل و نقل ریلی در پایتخت است، خاطرنشان کرد: در سیستم تهویه ایستگاه مولوی همانند سایر ایستگاه‌های خط 6 و 7 از تکنولوژی روز استفاده شده به گونه ای که دستگاه‌ها می‌تواند وظیفه هواکش و هواساز را به صورت همزمان انجام دهد.

    مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با تأکید بر این‌که تمام موارد ایمنی برای بهره‌برداری از ایستگاه متروی مولوی مهیا است، تأکید کرد: این ایستگاه دارای 2 ورودی است که پس از افتتاح با یک ورودی در بخش جنوبی به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند. ورودی شمالی آن نیز به‌زودی در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

    امام با اشاره به اینکه تلاش ما در ساخت تجهیزات و بخش عمرانی مترو تمرکز بر توان داخلی است، عنوان کرد: خوشبختانه در بخش عمرانی مترو 100 درصد بومی‌سازی انجام‌شده است. همچنین در بخش تجهیزات نیز 60 درصد بومی‌سازی شده که امیدواریم با تلاش متولیان امر در این موضوع نیز به خودکفایی کامل دست پیدا کنیم.

    وی افزود: همچنین با تلاش‌های صورت گرفته 2 رام قطار هم‌زمان با افتتاح ایستگاه مولوی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود. در تلاشیم 4 رام قطار دیگر نیز تا ابتدای سال آینده به خطوط متروی تهران  اضافه شود.

    مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: ایستگاه مترو مولوی در خط 7 واقع‌شده و یازدهمین ایستگاه از این خط است که افتتاح می‌شود. این خط در مجموع دارای 27 کیلومتر طول و 22 ایستگاه است و اماکن مهمی از شهر همانند برج میلاد، بازار تهران و سایر مراکز تجاری و فرهنگی در جنوب شهر را به یکدیگر متصل می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار