مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل سازمان نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) مطرح کرد؛

تهیه ۹ طرح مطالعاتی برای اصلاح بافت فرسوده شهر قم

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) از تهیه ۹ پروژه مطالعاتی در حوزه اصلاح بافت فرسوده توسط معاونت شهرسازی شهرداری قم و با مشارکت این سازمان خبر داد.

تهیه ۹ طرح مطالعاتی برای اصلاح بافت فرسوده شهر قم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، علیرضا خاکی با بیان اینکه پایدار کردن ردیف بودجه اصلاح بافت فرسوده در نهادهای مختلف استان قم دنبال می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم بعد از پایان مطالعات جامع بافت فرسوده شهری قم بتوانیم از اعتبارات سازمان‌های مختلف استانی در این راستا استفاده کنیم.

    وی اضافه کرد: مطالعه توانمندسازی پایدار شهری توسط کارگروهی با محوریت بنیاد مسکن و اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم آغاز شده و شهرداری قم یکی از اعضای این کارگروه است و در این مطالعات به طرح بازآفرینی شهری قم نگاه ویژه می‌شود.

    مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) شهرداری قم با تاکید بر اینکه 9 پروژه مطالعاتی در حوزه اصلاح بافت فرسوده توسط معاونت شهرسازی شهرداری قم و با مشارکت این سازمان در حال انجام است، ‌مطرح کرد: محدوده بافت تاریخی استان قم تصویب شده و امیدواریم در شورای بافت فرسوده بتوانیم بخشی از مشکلات این محدوده را رفع کنیم.

    وی با اشاره به ایجاد صندوق توسعه شهرهای زیارتی در کشور عنوان کرد: تامین بودجه‌های مورد نیاز شهر قم از این صندوق در حال پیگیری بوده اما تاکنون رقم مشخصی از این صندوق برای قم اختصاص داده نشده است.

    خاکی با بیان اینکه محدوده تاریخی شهر قم در نقاط مرکزی شهر واقع است، گفت: برای اینکه بتوانیم از مشکل بافت فرسوده در شهر قم رهایی پیدا کنیم دستگاه‌های مختلف اجرایی استان باید مشارکت داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو