مدیران خودروعصر اعتبار

۷۵۹ واحد مسکن مهر خراسان شمالی بدون متقاضی

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی؛ موقعیت مکانی واحدهای مسکن مهر را علت استقبال نکردن مردم از این واحدها عنوان کرد

۷۵۹ واحد مسکن مهر خراسان شمالی بدون متقاضی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی از استقبال نکردن مردم از تحویل واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی استان گفت و افزود: اکنون از مجموع واحد های ساخته شده 759 بدون متقاضی است.

    علی اصغر بدیعی مقدم با اشاره به تمدید مهلت نام نویسی برای دریافت واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی در استان افزود: 374 واحد در شهرستان بجنورد، 210 فقره در اسفراین و 175 واحد در شیروان بدون متقاضی است.

    وی موقعیت مکانی واحدهای مسکن مهر را علت استقبال نکردن مردم از این واحدها عنوان کرد و گفت: مهلت خرید تاکنون دو نوبت تمدید آگهی شده اما هنوز کسی اقدام به خرید نکرده است.

    به گفته ی بدیعی مقدم برخی از این واحدها کاملا ساخته شده و در مرحله ی محوطه سازی بوده و مابقی نیز دارای پیشرفت بالای 80 درصد هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی