مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار تهران

جلوگیری ۹۵ درصدی از ساخت و سازهای غیر مجاز

عصر ساختمان:در تاریخ تهران تعداد احکام صادر شده در حوزه ساخت و ساز بى سابقه بوده است و اکنون از بیش از ۹۵ درصد ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیرى مى شود.

جلوگیری ۹۵ درصدی از ساخت و سازهای غیر مجاز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزارى صدا و سیما، سیدحسین هاشمى در جلسه مشترک مدیران قضایی و ادارى استان تهران افزود: با تاکیدات مقام معظم رهبرى و با همکارى و هماهنگى با دستگاه قضا و نیروهاى انتظامى و امنیتى در بحث ساخت و سازها اقدامات بزرگى صورت گرفته است.
    وى گفت : این نخستین بار است که میزبان سفر استانى رئیس قوه قضائیه هستیم و امیدواریم در چارچوب سیاست تعامل، همکارى و اعتماد میان همه نهادها و دستگاهها شرایط استان بهبود یابد .
    هاشمى با اشاره به اهمیت بحث امنیت در تهران اعلام کرد: در سال گذشته 1084 تجمع در تهران داشتیم که خوشبختانه با هیچ مشکلى روبرو نبودند .
    استاندار تهران همچنین از افزایش ظرفیت نگهدارى معتادان متجاهر در استان خبرداد و گفت : در دو سال پیش در تهران تنها ظرفیت نگهدارى 400 نفر وجود داشت که با تلاش هاى صورت گرفته این ظرفیت به 5 هزار نفر رسیده است و اکنون ما زن معتاد در خیابان نمى بینیم و در این زمینه تهران رتبه اول را کسب کرده است .
    وى همچنین به تلاش هاى صورت گرفته براى مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره و تصریح کرد : از 20 تا 25 میلیارد دلار کالاى قاچاق در کشور حدود 15 میلیارد دلار آن وارد تهران مى شود .
    هاشمى با انتقاد از بى توجهى به قاچاق کالا در سال هاى گذشته گفت: با تلاش هاى صورت گرفته حمل کالاى قاچاق به تهران از کامیون تبدیل به وانت شده است و ما تلاش داریم آن را تبدیل به حمل با موتورسیکلت کنیم .
    وى یکى از مشکلات گذشته شهر تهران را فاصله میان استاندارى و شهردارى و وجود دیوارى بتنى میان این دو نهاد دانست و افزود: اکنون با تعامل سازنده میان شهردارى و استاندارى، مدیریت شهرى شکل جدیدى به خود گرفته است .
    استاندار تهران گفت: از تهران نباید غافل باشیم، تهران پایتخت و پیشانى نظام است و هر چقدر به سیستم قضایی توجه شود، شرایط تامین امنیت، رضایتمندى و زندگى در این کلان شهر بهتر مى شود .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار