مدیران خودروعصر اعتبار

دستگاه‌های مسؤول از اعطای پایان کار به ساختمان‌های فاقد مناسب‌سازی خودداری کنند

عصر ساختمان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: باید از ارائه پایان کار به ساختمان‌های فاقد شرایط مناسب‌سازی در استان زنجان خودداری کرد.

دستگاه‌های مسؤول از اعطای پایان کار به ساختمان‌های فاقد مناسب‌سازی خودداری کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، رحیم عصفوری عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی استان زنجان اظهار کرد: اولویت‌های حوزه مناسب‌سازی در دستگاه‌های دولتی باید احصا شود.

    وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت مناسب‌سازی عنوان کرد: امیدواریم در بازه زمانی سه ساله ساختمان‌های عمومی استان زنجان برای استفاده معلولان مناسب‌سازی شود.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به عدم مناسب‌سازی کلینیک‌ها و مطب‌های پزشکی در زنجان عنوان کرد: باید از این پس از ارائه پایان کار به ساختمان‌های فاقد شرایط مناسب‌سازی خودداری کد.

    عصفوری با اشاره اقدامات خوب شهرداری زنجان در زمینه اجرای مقررات مناسب‌سازی مناسب‌سازی تاکید کرد: در مدت دو سال اخیر اقدامات خوبی در سطح شهر در زمنیه مناسب‌سازی مشاهده می‌شود.

    وی تاکید کرد: شهرداری‌ها در استانداردسازی ساختمان‌ها و معابر شهری بسیار اثرگذار هستند.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با قدردانی از احصای اولویت‌های مناسب‌سازی عنوان کرد: 13 آیتم به عنوان اولویت‌های مناسب‌سازی در امکان عمومی در نظر گرفته شده است.

    عصفوری با اشاره به اینکه اولویت‌های مناسب‌سازی باید در دستگاه‌ها بررسی شود، ادامه داد: هر دستگاه دولتی در استان زنجان بنا به نیاز خود چند مورد را به عنوان اولویت‌های اصلی مشخص کرده و به دبیرخانه ارسال کند.

    وی با اشاره به اینکه وجود رمپ و استانداردسازی سرویس‌های بهداشتی باید از اولویت‌های مناسب‌سازی هر مکان عمومی باشد، گفت: هر فردی تواند با کمتری مشکلی به دستگاهی باید وارد شود.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان از اختصاص اعتبارات استانی و ملی برای تعمیر و تجهیز ادارات برای مناسب‌سازی خبر داد و افزود: این اعتبارات براساس اولویت‌ها در ادارات هزینه می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار