مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست شرکت عمران و مسکن‎سازان استان گلستان خبر داد:

پروژه آفتاب ۳ در فصل تابستان افتتاح می‌شود

عصر ساختمان- سرپرست شرکت عمران و مسکن‎سازان استان گلستان گفت: پروژه آفتاب سه در ۳۱۲ واحد تجاری و در پنج طبقه در فصل تابستان به بهره‎برداری خواهد رسید.

پروژه آفتاب ۳ در فصل تابستان افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، عیسی سالکی عصر امروز در بازدید شهردارهای استان گلستان از طرح آفتاب گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه آفتاب گرگان در یکی از فرسوده‎ترین محلات گرگان به عنوان پروژه پایلوت برای نوسازی و احیای بافت‎های فرسوده اجرا شد.

    وی تصریح کرد: این پروژه با مصوبه کمیسیون ماده پنج و ابلاغیه ضرورت اجرای طرح از سوی وزیر فرهنگ و شهرسازی استارت خورد و به عنوان یکی از موفق‎ترین پروژه‎های نوسازی محسوب می‎شود.

    بیش از 90 درصد از پیشرفت فیزیکی پروژه آفتاب سه طی شده است

    سرپرست شرکت عمران و مسکن‎سازان استان گلستان خاطرنشان کرد: این پروژه در هشت بلوک مسکونی، تجاری و خدماتی با تامین پارکینگ و فضای سبز شهری در حال اجرا است که تا کنون یک مجتمع مسکونی 53 واحدی و یک واحد مسکونی 44 واحدی تحویل سهمام‎داران  شده است.

    سالکی اضافه کرد: ما در آستانه بهره‎برداری پروژه تجاری و خدماتی آفتاب 3 با مشارکت شرکت مهندسی توسعه ساختمان و سازه‎های فولادی ایستا در مجموعه 312 واحد در پنج طبقه هستیم.

    وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 90 درصد از پیشرفت فیزیکی پروژه آفتاب سه طی شده است، تأکید کرد: در فصل تابستان امسال این پروژه به بهره‎برداری خواهد رسید.

    بیش از 50 درصد از واحد‎های تجاری و خدماتی طبقاتی پروژه آفتاب دو و سه پیش فروش شد

    سرپرست شرکت عمران و مسکن‎سازان استان گلستان یادآور شد:  پروژه عظیم آفتاب دو نیز در بیش از 600 واحد تجاری، همراه با شهربازی رستوران و دیگر فضاهای تفریحی تا کنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال به بهره‎برداری خواهد رسید.

    سالکی عنوان کرد: از واحد‎های احداثی در پروژه آفتاب گرگان کلیه واحد‎های مسکونی به سهام‎داران پروژه به عنوان مالکان اصلی آن و سایر متقاضیان با اولویت مالکان ساکن در محدوده طرح واگذار شده است.

    وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد از واحد‎های تجاری و خدماتی طبقاتی پروژه آفتاب دو و سه پیش فروش شده، توضیح داد: نزدیک به یک هزار سهامدار در پروژه آفتاب گرگان سرمایه‎گذاری کرده‎اند.

    گفتنی است؛ در این بازدید  شهرداری‎های استان گلستان، معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری گلستان به همراه مدیران حوزه استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل دفتر امور شهری و شهرداری‎های استان گلستان حضور داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی