مدیران خودروعصر اعتبار

هاشمی:

مدیریت یکپارچه شهری با جدیت دنبال می‌شود

عصر ساختمان- رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید از اختیارات خود جهت تسهیل مشکلات مردم استفاده کنیم،‌ گفت:موضوع مدیریت یکپارچه شهری با جدیت دنبال می‌شود.

مدیریت یکپارچه شهری با جدیت دنبال می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در اولین نشست هم اندیشی نمایندگان منتخب شورای شهر تهران در کمیسیون‌ها، سازمان‌ها و مجامع اظهارداشت: موضوع نمایندگی‌ها و اعمال نظرات شورا در مراجع مختلف تصمیمی گیری، بحث مهمی است، چرا که اگر یک نگرش واحد و منسجم از سوی نمایندگان معرفی شده از سوی شورا در تصمیم گیری ها و ارائه نظر در کمیسون ها و کارگروه های مربوطه اعمال نشود دچار مدیریت جزیره ای و سلیقه ای می شویم.

    وی افزود: در واقع هم اعضای شورا که در مراجعی به‌عنوان نماینده شورا عضویت دارند و هم افرادی که از طرف شورا به‌عنوان نماینده شورا معرفی می‌شوند، باید براساس رویکرد واحد و مکانیزیم تصمیم گیری مشخصی نظرات خود را در چارچوب وظایف قانونی کمیسیون وکارگروه مربوطه اعمال کنند.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود  اولین موضوع را نزدیکی دیدگاهها و نقطه نظرات قبل از تصمیم گیری است، اظهار داشت: بر همین اساس شورا انتظار دارد که از مشورت و ارائه اطلاعات و نگاه اعضای نمایندگی شورا در موضوعات تخصصی استفاده کند تا بتواند رویکرد منسجم با کمترین تناقض و تضاد را در موضوعات گوناگون اتخاذ کند و به نوعی هم افزایی و نگاه مشترک در حوزه های مختلف برسد.

    وی ضرورت هماهنگی و ارتباط مداوم نمایندگان معرفی شده از طرف شورا با مجموعه شورا را از نکات قابل تامل دانست و افزود: این هماهنگی نه تنها قبل از حضور در جلسات ضروری است بلکه باید پس از جلسات نیز جهت تکمیل مستندات، اطلاع رسانی از تصمیمات و برنامه ریزی برای مسایل پیش رو صورت گیرد و سامانه روزآمدی از عملکرد نمایندگی ها در اختیار شورا باشد.

    موضوع مدیریت یکپارچه شهری، موضوعی است که توسط مدیریت شهری تهران با جدیت دنبال می شود و شاید ایجاد انسجام در نمایندگی‌ها، نخستین گام داخلی برای تحقق مدیریت یکپارچه وغیرجزیره ای شهری باشد.

    هاشمی ادامه داد: با تحولاتی که در حوزه پایش و نمایندگی ها با حضور مجید فراهانی عضو شورا و جدیت و پیگیری ایشان صورت گرفته است امیدواریم شاهد افزایش کارایی، اثربخشی و عملگرایی نمایندگی‌ها در رفع مشکلات شهروندان باشیم و به نحوی عمل نکنیم که صرفا در حلقه های بسته بورکراسی و رفع مسئولیت پذیری قدم برداریم.

    وی بیان داشت: بخشی از گلایه‌هایی که شهروندان از مدیریت شهری دارند مربوط به کمیسیون ها وکمیته هایی است که شورا به‌صورت مستقیم یا از طریق معرفی نماینده در تصمیمات آن مشارکت دارد و ما باید از اختیارات و جایگاه خود جهت تسهیل مشکلات مردم استفاده کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار