مدیران خودروعصر اعتبار

کیانپور مطرح کرد:

قیمت مسکن در مسیر سقوط؛ کاهش میزان معاملات مسکن در ۷ ماه اخیر

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کاهش میزان معاملات مسکن در ۷ ماه اخیر نشان می دهد که این بازار همچنان در رکود قرار داشته و قیمت ها در مسیر تنزل قرار دارد.

قیمت مسکن در مسیر سقوط؛ کاهش میزان معاملات مسکن در ۷ ماه اخیر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به روند کاهشی معاملات مسکن در یک سال اخیر، گفت: در شرایط کنونی شاهدیم که معاملات مسکن هر ماه نسبت به ماه گذشته کاهش یافته و این روند همچنان ادامه دارد.

    کاهش 55 درصدی معاملات مسکن نسبت به مدت مشابه سال گذشته

    نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطابق آمار اتحادیه مشاوران املاک تهران میزان معاملات خرید و فروش مسکن در مهرماه سال جاری  در کل کشور حدود 16 هزار و 400 قرارداد بوده است که این آمار نشان دهنده کاهش 55 درصدی معاملات نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

    قیمت مسکن در مسیر تنزل؛ کاهش میزان معاملات مسکن در 7 ماه اخیر

    وی گفت: کاهش میزان معاملات مسکن در 7 ماه اخیر نشان می دهد که این بازار همچنان در رکود قرار دارد و قیمت ها در مسیر تنزل قرار دارد.

    افزایش دو برابری ساخت و ساز مسکن

    نکته قابل توجه این است که با کاهش 50 درصدی معاملات مسکن و کاهش چشمگیر قیمت ملک، میزان ساخت و ساز در کشور حدود دو برابر افزایش یافته است
    کیانپور ادامه داد: نکته قابل توجه این است که با کاهش 50 درصدی معاملات مسکن و کاهش چشمگیر قیمت ملک، میزان ساخت و ساز در کشور حدود دو برابر افزایش یافته است.

    قیمت مسکن بیش از گذشته کاهش خواهد یافت

    این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: معاملات بازار مسکن نشان می دهد که قیمت مسکن بیش از گذشته کاهش خواهد یافت، چرا که با کاهش معاملات و افزایش تولید و عرضه مسکن، قیمت ها متعادل می شود.

    بازار مسکن با کاهش قیمت به صورت تدریجی رونق می گیرد

    عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به نظر می رسد که با کاهش قیمت مسکن، بازار به صورت تدریجی رونق گرفته و این مسئله هم به نفع تولیدکنندگان و هم مصرف کنندگان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار