مدیران خودروعصر اعتبار

جزییات آتش سوزی در خیابان معیری

نجات دو بانوی میانسال از میان شعله‌های آتش

عصر ساختمان:آتش سوزی واحد مسکونی در خیابان دکتر معیری خسارت سنگینی بر جای گذاشت.

جزییات آتش سوزی در خیابان معیری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی در خیابان دکتر معیری به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 1 را ساعت 14:08 روز گذشته به میدان منیریه، خیابان دکتر معیری، خیابان صداقت اعزام کرد.

    مرتضی مجیدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: قسمت اتاق خواب یک واحد 105 متر مربعی در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه مسکونی دچار آتش سوزی شده و دود ناشی از آتش سوزی طبقات بالایی را فرا گرفته بود.

    وی با اشاره به اینکه آتش سوزی در حال گسترش و سرایت به همه قسمت های واحد مسکونی بود، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات انفرادی، نردبان دستی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند.

    وی در ادامه گفت: با توجه به احتمال محبوس شدن ساکنین در ساختمان، همزمان گروه دوم آتش نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و پس از جستجوی فراوان موفق شدند دو نفر بانوی میانسال که در طبقه سوم گرفتار شده بودند را از ساختمان خارج کنند.

    این فرمانده آتش نشانی با اعلام اینکه آتش نشانان با سرعت عمل خود از گسترش آتش سوزی جلوگیری کردند، تصریح کرد: دو بانوی میانسال که دچار دودزدگی شده بودند برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند و نیروهای عملیاتی پس از خاموش کردن آتش سوزی و تحویل محل حادثه به عوامل نیروی انتظامی، مأموریت خود را به پایان رساندند.

    گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار