مدیران خودروعصر اعتبار

۳هزار واحد مسکن مهر هرمزگان تا پایان سال ۹۸ تکمیل می‌شود

عصر ساختمان- سه هزار واحد مسکن هرمزگان مربوط به تعاونی‌های مسکن مهر تا پایان سالجاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

۳هزار واحد مسکن مهر هرمزگان تا پایان سال ۹۸ تکمیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، استاندار هرمزگان گفت: از مجموع حدود 53 هزار واحد مسکن مهر در این استان، تنها حدود 6 هزار واحد آن باقی مانده که هم اکنون درحال تکمیل است.

    فریدون همتی چهارشنبه شب در نشست شورای مسکن هرمزگان افزود: واحدهایی که مسوولیت آن بر عهده دولت بوده، تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

    وی بیان داشت: رفع مشکلات واحدهای باقی مانده مسکن مهر که مربوط به تعاونی‌ها بوده نیز طبق برنامه‌ریزی و رایزنی با اداره کل راه وشهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان درحال انجام است.

    استاندار هرمزگان اظهارداشت: برخی از واحدهای مسکونی تعاونی‌ها نیازمند پرداخت سهم متقاضیان درهزینه آب وبرق و تکمیل محوطه سازی است که برای این کار پرداخت تسهیلات بانکی پیش بینی شده تا بتوانند سهم خود را پرداخت و درتکمیل واحدها تسریع شود.

    14 محله بافت فرسوده از تسهیلات ارزان قیمت استفاده کنند

    استاندار هرمزگان به نوسازی بافت فرسوده اشاره کرد و از مردم محله چاهستانی‌ها و 14 محله دارای بافت فرسوده دربندرعباس خواست تا از تسهیلات ارزان قیمت و تخفیف مناسب درنظر گرفته شده برای نوسازی واحد مسکونی خود استفاده کنند.

    همتی بیان داشت: برخی از صاحبان ملک در محله چاهستانی‌ها با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و تخفیف‌های درنظر گرفته شده در صدور هزینه پروانه ساخت، کار ساخت واحد مسکونی جدید خود را آغاز کرده‌اند.

    وی یادآورشد: ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مناسب به‌ویژه برای محله چاهستانی‌ها از جمله آب و برق مناسب، مجموعه فرهنگی، تفریحی، ورزشی و فضای سبز درنظر گرفته شده و تسریع در اجرای این برنامه‌ها به مشارکت وهمکاری مردم نیاز دارد.

    استاندار هرمزگان اضافه کرد: برای نوسازی بافت فرسوده در محله‌های «اسلام آباد» و «گِلکَنی» شهرداری بندرعباس و راه وشهرسازی طرح مشترکی درنظرگرفته‌اند که براساس آن در این محلات احداث یک بوستان مناسب و ساخت هزار واحد مسکونی جدید انجام می‌شود.

    وی گفت: همچنین مردم می‌توانند با همکاری با توسعه گرها در راستای نوسازی واحدهای مسکونی خود اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار