مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون عمران مجلس:

طرح‌های مسکنی تنها روی کاغذ اجرایی شدند

عصر ساختمان- دامادی گفت: طرح‌های مسکنی دولت از جمله طرح اقدام ملی در حد کاغذ بازی باقی مانده و باید به مرحله عملیاتی برسد.

طرح‌های مسکنی تنها روی کاغذ اجرایی شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در بازار مسکن علی رغم تمامی تلاش‌ها از سوی مسئولان هنوز رونقی مشهود نیست، گفت: متأسفانه طرح‌ها و ایده‌های بسیار خوبی برای بهبود بخش مسکن از سوی دولت ارائه شده، اما هنوز بخش عمده‌ای از آن‌ها به مرحله اجرایی و عملیاتی نرسیده است.

    او تأکید کرد: بسیاری از طرح‌های مسکنی دولت در حد کاغذ بازی باقی مانده و برای اجرایی شدن این طرح‌ها اقداماتی در دستور کار قرار نگرفته است.

    دامادی با بیان اینکه طرح‌های مسکنی دولت می‌تواند نجات بخش این حوزه باشد، گفت: باید سیاست گذاری‌های درست و کاملی برای رونق بازار مسکن انجام شود، اما آنچه که تا به امروز در این حوزه دیده شده رکود و کاهش معاملات مسکن بوده است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس توضیح داد: باید دولت طرح‌های مسکنی خود از جمله طرح اقدام ملی، طرح مسکن مشارکتی و یا اجتماعی را که در سال‌های گذشته مطرح کرده را بازبینی و احیا کند و  یک بار برای همیشه تصمیم جدی جهت ارتقاء و افزایش تولید مسکن گرفته شود.

    او گفت: در بسیاری از برنامه‌های مسکنی دولت و مجلس هم نظر بودند، اما برای اثرگذاری و بهبود ارتقاء وضعیت مسکن باید برنامه‌ها به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه ثبات در بازار مسکن در گرو ثبات بازار‌های موازی از جمله ارز و سکه است، افزود: در صورتی که دولت بتواند برنامه‌های مسکنی خود را به مرحله اجرایی برساند و از سوی دیگر سایر مولفه های اقتصادی دچار نوسان نشوند آینده خوبی را برای بازار مسکن متصور خواهیم شد.

    دامادی گفت: بازار مسکن به عنوان مهم‌ترین بخش اقتصادی کشور به شمار می‌رود که باید تمامی دستگاه‌ها از جمله وزارت راه و شهرسازی  برای رونق و ایجاد تولید در این بازار اقدامات خوبی را در دستور کار خود قرار دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو