مدیران خودروعصر اعتبار

افزایش کمک هزینه مسکن نیازمندان البرز از ۶۰میلیون به ۲۰۰میلیون ریال

عصر ساختمان:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از افزایش کمک هزینه خرید مسکن نیازمندان این استان از ۶۰ به ۲۰۰ میلیون ریال خبرداد.

افزایش کمک هزینه مسکن نیازمندان البرز از ۶۰میلیون به ۲۰۰میلیون ریال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، علی سالارکیا، افزود: بیش از پنج هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد البرز مستاجر هستند.
    وی ادامه داد: تامین مسکن محرومان از جمله خدماتی است که تحقق آن مستلزم اعتبارات قابل توجه می باشد و این اداره کل همه ساله در محدوده اعتبارات تخصیصی با کمک خیرین و آورده و پس انداز مددجویان ، در جهت خانه دار کردن نیازمندان جامعه هدف گام بر می دارد.
    این مسئول گفت: تمرکز اغلب مددجویان فاقد مسکن در کلانشهر کرج ، هزینه های پرداختی گزاف آنان بابت اجاره مسکن و از طرفی محدودیت اعتبارات موجب شده ، روند خانه دار کردن خانواده های تحت حمایت آنطور که مورد نظر است ، انجام نشود.
    وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیکوکاران با این نهاد همکاری دارند و بصورت اختصاصی و تحت نظارت مستمر خودشان ، نیازمندان را خانه دار میکنند ولی با توجه به حجم بالای مددجویان فاقد مسکن ، انتظار داریم خیرین ، در سطح گسترده تری ما را در این مهم یاری کنند.
    سالارکیا گفت: این نهاد در راستای فعالیتهای عمرانی ، علاوه بر خرید و ساخت مسکن برای محرومان ، نسبت به ارایه خدمات تعمیر رایگان مسکن و اعطای انشعابات رایگان آب، برق و گاز، با همکاری سازمان‌های مربوطه و به خانواده های تحت حمایت نیز اقدام می‌کند.
    مدیرکل کمیته امداد البرز یکی دیگر از برنامه های امداد در این بخش را اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی خانواده های تحت حمایت بدهکار به مسکن مهر برشمرد و تاکید کرد: بر اساس سیاستهای جدید کمیته امداد، خدمات مسکن محرومان ، با جدیت و حمایت مالی گسترده تری نسبت به گذشته ارایه می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی