مدیران خودروعصر اعتبار

رایزنی برای اختصاص واحد مسکن مهر به معلمان پردیسی

عصر ساختمان-نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، گفت: پیگیری‌هایی برای اخذ حق مسکن معلمان را با رایزنی با شرکت عمران مادر تخصصی شهرهای جدید کشور برای اختصاص واحدهای مسکن مهر به معلمان فاقد مسکن داشته‌ایم.

رایزنی برای اختصاص واحد مسکن مهر به معلمان پردیسی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، جلسه‌ای مشترک با حضور فاطمه ذوالقدر و فریده اولاد قباد نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با غلامرضا حسنوند رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان پردیس برگزار شد.

    فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس در پایان این نشست در خصوص نتایج این جلسه، اظهار کرد: طی این دیدار در خصوص 5 باب مدرسه آماده‌شده و آغاز به کارکرده سخنانی مطرح و اعلام شد، همچنین به جز این تعداد 6 مدرسه دیگر نیز افتتاح‌شده است که در این حوزه برای تأمین سرانه آموزشی مشکلی وجود ندارد.

    وی گفت: همکاری نمایندگان مجلس با رئیس اداره و کمک شرکت عمران شهر پردیس با توجه به اسکان ١۰ هزار نفر دیگر در آذرماه مور تأکید قرار گرفت.

    ذوالقدر ضمن تأکید بر لزوم توجه به وضعیت اماکن فرهنگی و بهداشتی مدارس بیان کرد: در این نشست با تأکید نمایندگان تهران بر استفاده از نیروهای بومی معلم، امسال حضور نیروهای غیربومی در پردیس از 700 نیرو به 500 نفر تقلیل یافت.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اضافه کرد: توجه به ورزش دانش‌آموزشی که اصلی مهم در تندرستی فرزندانمان است و کمبود تجهیزات ورزشی در مدارس پیگیری شد.

    وی ضمن بیان اینکه معلمان مشکلاتی در حوزه مسکن دارند، گفت: پیگیری‌هایی برای اخذ حق مسکن معلمان را با رایزنی با شرکت عمران مادر تخصصی شهرهای جدید کشور برای اختصاص واحدهای مسکن مهر به معلمان فاقد مسکن داشته‌ایم.

    ذوالقدر خاطرنشان کرد: لزوم کمتر شدن تعداد معلمان غیربومی در پردیس که اکثراً نیز خانم هستند و از تهران و شهرهای اطراف استان تهران هرروزه علی‌رغم مشکلات سرویس به این شهرستان می‌آیند را در طی سال‌های آینده به نزدیک خواهیم کرد و این اقدام از امسال شروع و سال آینده از نیروی‌های بومی بهره‌گیری خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو