مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

رتبه دوم کشوری فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر به استان قم تعلق گرفت

عصر ساختمان:حسن صبوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد: طی پنج سال گذشته استان قم از نظر پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر در ردیف سه استان برتر کشور بوده است.

رتبه دوم کشوری فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر به استان قم تعلق گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از صما، از مجموع واحدهای معرفی شده در برنامه مسکن مهر استان قم که بدون احتساب بافت فرسوده، روستایی و خرید، بالغ بر 36590 واحد استتاکنون 29450 واحد در قالب فروش اقساطی واگذار و برای آنها دفترچه قسط صادر شده است.

    حسن صبوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم ضمن اعلام خبر فوق توضیح داد: بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وزارتخانه متبوع مجموع واحدهای مسکن مهر در کل کشور 1860868 واحد (بدون احتساب بافت فرسوده، روستایی و خرید) بوده که از این میان تعداد 1127166 واحد به صورت تدریجی با فروش اقساطی واگذار شده است که نسبت واحدهای فروش اقساطی به کل واحدهای مسکن مهر کشور 6/60 در صد است.

    صبوری در ادامه گفت: تاکنون طی ده مرحله افتتاحیه تعداد 41607 واحد مسکن مهر در استان قم به بهره‌برداری رسیده که یک مرحله از آن همزمان با سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان، سه مرحله با حضور رییس جمهور و سایر مراحل با حضور وزیران و معاونان وزیر بوده که این مساله بیانگر توجه ویژه مسئولین به تامین مسکن مردم است.

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم در ادامه به ارزیابی انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی در خصوص عملکرد استان‌ها در زمینه فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر پرداخت و گفت: استان قم حائز رتبه دوم کشوری در زمینه فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی