مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل سازمان نوسازی مدارس خبر داد

ساخت ۱۰۸هزار کلاس درس توسط خیرین طی ۴دهه گذشته

عصر ساختمان- مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ‌خیرین ۱۰۸ هزار کلاس درس ساخته‌اند که معادل ۲۰ درصد مدارس احداث شده در این مدت در کشور است.

ساخت ۱۰۸هزار کلاس درس توسط خیرین طی ۴دهه گذشته
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، سید محمدرضا جعفری در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز فارس که در صدرا برگزار شد، گفت: سال گذشته جشنواره خیرین مدرسه ساز در 350 شهر کشور با استقبال خیرین برگزار شد.

    وی افزود: در این جشنواره خیرین برای مشارکت در عرصه ساخت مدرسه به میزان 7هزار و 500 میلیارد ریال تعهد دادند که تاکنون بخش زیادی از این تعهدها عملیاتی شده است.

    مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین ساخت مدرسه را بهترین و ماندگارترین کار خیر در جامعه برشمرد و گفت: مشارکت در ساخت مراکز عام‌المنفعه از جایگاه والایی در دین اسلام برخوردار است.

    حمیدرضا آذری از مدیران کل آموزش و پرورش استان فارس نیز در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات خیرین مدرسه‌ساز استان در عرصه ساخت مدرسه و تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان، گفت: دانش و آگاهی از نیازهای اساسی هر جامعه است و همه انسان‌ها با گام برداشتن در مسیر ساخت مدرسه می‌توانند عملی صالح و ماندگار از خود به یادگار گذارند.

    وی افزود: در راس کارهای نیک، اقدام‌هایی است که با تربیت جامعه و پرورش نسل‌های توانمند مرتبط است و آن کاری جز ساخت مدرسه نیست.

    مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس نیز در این آیین با اشاره به مقاوم سازی یا بازسازی حدود 8000 کلاس درس از سال 84 تاکنون، گفت: در این میان، حدود دو هزار کلاس درس نیز به خاطر کاهش جمعیت دانش اموزی در برخی از مناطق روستایی ضرورت بهسازی ندارند.

    احمد دست‌نیان با بیان اینکه هنوز 6000 کلاس درس در فارس نیازمند مقاوم سازی یا بازسازی است، گفت: مقاوم سازی یا بازسازی این تعداد کلاس درس، نیازمند 6000 میلیارد ریال اعتبار است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار