مدیران خودروعصر اعتبار

آخرین جزئیات از سیل سیستان و بلوچستان از زبان مدیرکل مدیریت بحران استان

عصر ساختمان-به گفته مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان، بارندگی‌های استان مصدومی بر جای نگذاشته و بازگشایی راه‌های ارتباطی تنها خواسته مردم است.

آخرین جزئیات از سیل سیستان و بلوچستان از زبان مدیرکل مدیریت بحران استان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از میزان، عبدالرحمان شهنوازی مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان  با تاکید بر اینکه با اقدامات پیشگیرانه از مصدومیت افراد جلوگیری شد، گفت: هشدار بارندگی از دوم مهرماه صادر و بهیاری ها، شورای شهر و همه نیرو‌های امدادی آماده باش بودند. همچنین در سطح شهر به مردم هشدار داده بودیم که وارد رودخانه‌ها نشوند.

    وی درباره علت بارندگی افزود: این بارندگی‌ها مربوط به پدیده "موسن" است که از شبه قاره هند وارد استان شده است. بارندگی‌ها از سوم مهر ماه آغاز شده و تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

    شهنوازی با تاکید بر اینکه بارندگی‌ها باعث آبگیری سد‌ها شد، افزود: قسمت‌های جنوبی استان شامل شهر‌های خاش، مهرستان، سرباز، قصرقند، کنارک، سراوان، چابهار و فنوج درگیر بارندگی‌های اخیر شدند.

    مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان ادامه داد: 27 روستا شامل 91 خانواده و در مجموع 354 نفر امدادرسانی شده اند و بسته‌های غذایی، چادر و پتو و سایر لوازم مورد نیاز ضروری را دریافت کرده اند.

    شهنوازی اظهار کرد: در شهرستان سیب و سوران دو روستا با داشتن 160 خانواده به دلیل نزدیکی به رودخانه، تخلیه و در سالن‌های ورزشی اسکان داده شدند.

    وی درباره مهم‌ترین مشکل این استان گفت: بارش‌ها باعث طغیان رودخانه‌ها و بسته شدن چندین جاده محوری استان شامل فنوج، رمشک، جلگه و ... شده است و تمام نیرو‌های امدادی در حال تلاش برای بازگشایی جاده‌ها هستند.

    مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: پس از پایان بارندگی تیم‌های ارزیابی خسارت به مناطق درگیر سیل، اعزام می‌شوند، اما تاکنون گزارش از خرابی دریافت نکرده ایم.

    به گفته سازمان هواشناسی، امروز در استان سیستان و بلوچستان بارندگی شدید، وزش باد، سیلاب و برخورد صاعقه  پیش بینی می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو