مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه اراضی عباس آباد خبر داد؛

تهران میزبان نخستین نشست سازمان‌های وابسته در سازمان جهانی گردشگری

عصر ساختمان- اخباری گفت: نخستین نشست سازمان‌های وابسته در سازمان جهانی گردشگری روز پنجشنبه یازدهم مهرماه در تهران برگزار می‌شود.

تهران میزبان نخستین نشست سازمان‌های وابسته در سازمان جهانی گردشگری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، میثم اخباری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه اراضی عباس آباد  از برگزاری نخستین نشست هم اندیشی سازمان های وابسته ایرانی در سازمان جهانی گردشگری UNWTO به میزبانی پایتخت در مجموعه اراضی عباس آباد خبر داد.

    مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه اراضی عباس آباد افزود: این نشست پنجشبه یازدهم مهر ماه  با حضور جمعی از اعضای شورای شهر تهران و مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری،  در آسمان‌نمای گنبد مینا برگزار می‌شود.

    اخباری ادامه داد:  این نشست هم‌اندیشی با هدف تعامل، هم‌فکری، هم‌اندیشی و توسعه همکاری بین اعضا انجام می شود تا فرصتی برای شناخت ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و تجارب میان آن‌ها باشد و در نهایت گامی به سوی رشد صنعت گردشگری در کشور برداشته شود.

    او با تاکید بر توسعه و شناخت ظرفیت های گردشگری گفت: در این نشست  ظرفیت‌های گردشگری هر یک از مجموعه‌ها  بررسی و زمینه  شکل‌گیری و مشارکت بین اعضای فعال شناخته و معرفی می شود و پس از بررسی شرایط همکاری میان مجموعه‌ها برای تشکیل کارگروه گردشگری اعضای وابسته UNWTO در ایران  رای‌گیری انجام می شود.

    مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه اراضی عباس آباد تصریح کرد: در این نشست طرح تهیه و تدوین بسته اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری مجموعه‌ها برای ارائه به گردشگران داخلی و خارجی هر یک از اماکن گردشگری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    اخباری ادامه داد: در کنار بررسی پیشنهاد راه‌اندازی اپلیکیشن، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی واحد در هر یک از مجموعه‌ها برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری مجموعه‌ها و محتوا‌های پیشنهادی انجام می شود و در نهایت انتخاب میزبان دومین نشست اعضای وابسته ایران در UNWTO و دستور جلسه گذاشته می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار