مدیران خودروعصر اعتبار

۱۰ راز دکوراسیون لوکس با کمترین هزینه!

عصر ساختمان- فرقی نمی کند کجای دنیا زندگی می کنید و یا از چه سطح و طبقه ی اجتماعی هستید بیشتر ما دوست داریم با دکوراسیون با کمترین هزینه اما لوکس و گران بها داشته باشیم! شاید در نگاه اول این موضوع کمی دور ذهن و غیر منطقی به نظر برسد اما گاهی می توان با کمترین هزینه و تغییرات جزیی فضای پیرامون خود را تبدیل به فضایی لوکس و گران بها کنیم.

۱۰ راز دکوراسیون لوکس با کمترین هزینه!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از چیدانه، به همین منظور امروز ترفند های ساده و مقرون به صرفه ای برای شما در نظر گرفته شده است.

    1- گچبری کلاسیک برای دکوراسیون شاهانه یکی از مواردی است که به خوبی می تواند چهره ی دکوراسیون شما را دگرگون کند، این گچبری را علاوه بر سقف می توانید به عنوان قاب آینه ها و یا شومینه ها استفاده کنید و چهره ی خاصی به دکوراسیون خود ببخشید.

    2- کفپوش چوبی یکی از مواردی است که در لوکس بودن فضای شما تاثیر به سزایی دارد. کفپوش های چوبی معمولا هزینه ی بالایی دارند اما شما می توانید به جای چوب طبیهی از کفپوش های طرح چوبی و یا کفپوش های لمینیتی موجود در بازار استفاده کنید که ظاهر منحصر به فردی به فضای شما خواهد بخشید.

    3- نیازی نیست برای تغییر ظاهر دکوراسیون خود مبلمان خود را عوض کنید، کافی است پارچه ی رو مبلی خود را از میان رنگ و طرح های لوکس انتخاب کنید و به سادگی ظاهر دکوراسیون خود را تغییر دهید.

    4- همان طور که گفتم نیازی نیست برای تغییر ظاهر دکوراسیون خود مبل خود را عوض کنید کافی است به جای آن کوسن های خود را تعویض کنید و یا حتی کوسن های بزرگ به آن اضافه کنید با این کار ظاهری خاص به فضای خود خواهید بخشید.

    5- وقتی کوسن را به مبلمان خود اضافه کرده اید با یک ترفند ساده می توانید ظاهر لوکس آن را چندین برابر کنید، کافی است برای آن پارچه های مخملی یا پارچه های ساتن با رنگ های لوکس و شاهانه انتخاب کنید تا ظاهر دکوراسیونتان منحصر به فرد تر شود.

    6- یک پالت رنگ ساده اما غنی به سادگی می تواند فضای دکواسیون شما را منحصر به فرد کند، اگر دوست دارید دکوراسیونی به سبک شاهزاده ها داشته باشید پیشنهاد من به شما انتخاب رنگ های اعیانی است که به خوبی می توانید با آنها دکوراسیون لوکس و کم هزینه داشته باشید.

    7- برای داشتن یک دکوراسیون لوکس نیازی به خرید یک چلچراغ اعیانی ندارید! کافی است یک نورپردازی ایده آل داشته باشید و آن را با یک آباژور و لوستر خاص ترکیب کنید تا ظاهری محسور کننده به فضای شما ببخشد!

    8- تعجب نکنید! گاهی با برجسته کردن یک عنصر همیشگی در فضای داخلی می توانید چهره ی دکوراسیون خود را زیر رو کنید و زیبایی خاصی با کمترین هزینه به فضای داخلیتان ببخشید.

    9- یکی از لوازمی که در اکثر خانه های لوکس قرار دارد ویترین هایی پر از ظروف کریستالی است! اما من نمی خواهم به شما پیشنهاد یک ویترین کنده کاری شده و با ظروف کریستالی آلمانی را بدهم! بلکه پیشنهادم به شما این است که از فرو رفتگی های دیوار خود استفاده کنید و یک ویترین خودتان بسازید! کافی است چند طبقه قرار دهید و روی آن را با ظروف کریستالی ساده و وطنی پر کنید!

    10- دست سازهای طلایی کم هزینه برای دکوراسیون لوکس! خواندن این مطلب را از دست ندهید این مطلب به سادگی آموزش ساخت دکوری های طلایی رنگ لوکس با کمترین هزینه را برای شما مطرح می کند و می توانید به سادگی با ایده های آن دکوراسیون خود را زیر رو کنید!

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار