مدیران خودروعصر اعتبار

پیش از ظهر امروز

نخستین کلانتری مسکن مهر آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد

عصر ساختمان- پیش از ظهر امروز نخستین کلانتری مساکن مهر آذربایجان غربی با حضور فرمانده انتظامی آذربایجان غربی و شهردار ارومیه و همچنین جمع دیگری از مسؤولان استانی افتتاح شد.

نخستین کلانتری مسکن مهر آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، پیش از ظهر امروز کلانتری شهرک گلمان‌خانه ارومیه با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، فرمانده انتظامی ارومیه، معاون دادستان ارومیه، شهردار ارومیه، فرماندار ارومیه و شهردار شهرک گلمان‌خانه ارومیه افتتاح شد.

    محمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه کلانتری برگزار شد، اظهار داشت: امنیت کنونی که در آذربایجان غربی برقرار شده است را مدیون زحمات ماموران انتظامی این استان هستیم که به طور شبانه روز تلاش می‌کنند.

    وی ادامه داد: با تلاش بی‌دریغ ماموران انتظامی این استان ما شاهد امنیت در نقطه صفر مرزی آذربایجان غربی بوده و این امنیت را نیز هم‌اکنون در شهرکی با فاصله 15 کیلومتری از شهرستان ارومیه در شهرک گلمان‌خانه ارومیه برقرار است.

    شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: شهرک گلمان‌خانه یکی از شهرک‌های نمونه در آذربایجان غربی بوده و این شهرک سهم عظیمی در ریزش جمعیت شهرستان ارومیه را حاصل خواهد کرد.

    این مسؤول با اشاره به عمده مشکلات شهرک گلمان‌خانه، گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل شهرک گلمان‌خانه نبود شبکه فاضلاب بوده که اهالی این شهرک را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.

    حضرت‌پور بر ضرورت تسریع در احداث شبکه فاضلاب این شهرک تاکید کرد و ادامه داد: از تمام مسؤولان ذی‌ربط درخواست می‌شود زمینه لازم را برای تاسیس شبکه فاضلاب در شهرک ایجاد کنند.

    به گزارش خبرگزاری فارس منطقه گلمان ارومیه یکی از سایت‌های اصلی برای ساخت واحدهای مسکن مهر در ارومیه به شمار می رود که هرچند عنوان طرح مسکن مهر این شهر را یدک می کشد اما بیش از 20 کیلومتر از آن فاصله دارد.

    گفتنی است شهرک گلمانخانه ارومیه با اسکان نزدیک به 900 خانوار از 4 هزار متقاضی مسکن احداث شده است و هم‌اکنون بیش از 20 درصد از خانوارها در مساکن مهر این شهرک اسکان یافته‌اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی