مدیران خودروعصر اعتبار

تشریح عملکرد ۶ ماهه یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور

عصر ساختمان- فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن عملکرد ۶ ماهه یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن را تشریح کرد.

تشریح عملکرد ۶ ماهه یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایلنا، سرهنگ جواد خردمند به تشریح عملکرد 6 ماهه یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پرداخت و گفت: طی 6 ماه اول سال 98، حدود 2 هزار گزارش مردمی دریافت شده که یک هزار و 487 مورد آن مربوط به تعرض بوده است.

    وی با بیان اینکه حدود یک هزار و 539 مورد مربوط به سال های قبل نیز امسال رفع تصرف شده، ادامه داد: مساحت این میزان رفع تصرف 746 هکتار و ارزش مالی آن یک هزار و 676 میلیارد تومان عنوان شده است.

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گفت: امروز 7 مهرماه سال 98 با اجرای حکم قضائی در شهرستان بستک استان هرمزگان زمینی به مساحت 2 هکتار به ارزش تقریبی 4 میلیارد تومان رفع تصرف شد.

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن افزود: در حوزه رفع تصرف حدود 800 مورد ابلاغ قضائی داشته ایم که در این راستا 34 نفر زمین خوار دستگیر و تحویل مقامات قضائی و 529 مورد تشکیل پرونده شده است.

    سرهنگ خردمند تصریح کرد: طی این 6 ماه، 144 مورد خلع ید، 180 مورد قلع و قمع، 34 مورد تخلیه منزل و مغازه با حکم قضائی انجام شده که مساحت آنها 393 هکتار (رفع تصرف) و ارزش مالی آن، دو هزار و 537 میلیارد تومان عنوان شده است.

    وی تصریح کرد: برای اجرای احکام نیز از سوی نیروی انتظامی 2 هزار و 700 نفر نیرو به ما کمک کرده اند.

    رونمایی از کارت ضابط خاص

    سرهنگ خردمند از رونمایی از کارت ضابط خاص برای پرسنل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد و گفت: از سال 94 یگان های حفاظت تشکیل شده اما تا به امروز فاقد کارت ضابط بوده اند که با پیگیری و رایزنی با دستگاه قضاء برای اولین بار کارت ضابط خاص همزمان با هفته ناجا در سازمان ملی زمین و مسکن رونمایی می شود.

    وی همچنین گفت: احمد فاضلیان معاون قضائی دادستان کل کشور به دادستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور طی نامه ای ابلاغ کرده که به منظور هم افزایی و تعامل مطلوب در رفع تصرف از اراضی با سازمان یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن همکاری های لازم صورت بگیرد.

    سرهنگ خردمند همچنین از عضویت فرماندهان یگان ها در استان های کشور در شورای حفظ حقوق بیت المال خبر داد.

    به گزارش سایت پلیس، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن همچنین ازشماره تماس چهار رقمی 1656 یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در راستای مبارزه با زمین خواری در هفته نیروی انتظامی خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار