مدیران خودروعصر اعتبار

شناسایی۱۰ هزار کلاس درس نیازمند مقاوم‌سازی در اصفهان

عصر ساختمان:معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: ۱۰ هزار و ۳۷۷ کلاس درس نیازمند مقاوم‌سازی در استان شناسایی شده است.

شناسایی۱۰ هزار کلاس درس نیازمند مقاوم‌سازی در اصفهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، محسن جعفر پور امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قطار رسیدن به یک جامعه ایده آل که افراد در آن صاحب حرمت باشند این است که کمبودهای آن برطرف شود، اظهار کرد: 26 درصد مدارس استان از سال 1358 تا 1394 توسط خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است.

    وی افزود: در سال گذشته 59 پروژه در قالب 369 باب کلاس درس با زیربنای 54 هزار و 706 مترمربع توسط خیرین و یا با مشارکت آن‌ها احداث و به آموزش و پرورش تحویل داده شده است.

    معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان ادامه داد: بر اساس اطلاعات موجود در کل استان اصفهان تعداد یک هزار و 33 ساختمان با یک هزار 553 آموزشگاه و چهار هزار و 100 کلاس درس به عنوان مدارس تخریبی استان و تعداد یک هزار و 932 ساختمان با دو هزار و 700 آموزشگاه و 10 هزار و 377 کلاس درس به عنوان مدارس نیازمند مقاوم سازی شناسایی شده است.

    جعفرپور خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان 315 آموزشگاه با 700 باب اتاق درس با جمعیت دانش‌آموزی بالغ بر 16 هزار نفر به صورت اجاره‌ای در اختیار دارد که نزدیک به 80 درصد این فضاها در شهرها قرار دارند و برای تعدادی از آن‌ها حکم تخلیه صادر شده است.

    وی با بیان اینکه همکاری خیرین مدرسه‌ساز با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان 20 الی 30 درصد نسبت به سال افزایش یافته است، گفت: خیرین به چند دسته خیر مدرسه‌ساز، خیرانی که به تجهیز مدارس کمک می‌کنند و یا در تعمیرات مدارس حضور دارند، تقسیم می‌شوند.

    معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان ادامه داد: 85 درصد از تعهدات خیرین در سال گذشته تحقق یافته است. مهر سال گذشته 59 مدرسه مردمی از محل اعتبارات مردمی با مشارکت‌ها آن‌ها تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی