مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین:

تعمیر واحدهای مسکونی سیل زدگان شهرستان دلفان به پایان رسید

عصر ساختمان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: تعمیر ۳۴۰۰ واحد مسکونی سیل زدگان در شهرستان دلفان توسط بنیاد مسکن قزوین به پایان رسید و تحویل شد.

تعمیر واحدهای مسکونی سیل زدگان شهرستان دلفان به پایان رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، اصغر گونجی در خصوص پایان عملیات تعمیر واحدهای آسیب دیده سیل زدگان در شهرستان دلفان از توابع استان لرستان اظهارداشت: قزوین به عنوان استان معین لرستان تعیین شد و بنیاد مسکن وظیفه تعمیر واحدهای مسکونی تخریب شده در شهرستان دلفان را بر عهده گرفت و امروز رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

    وی بیان کرد:با استقرار ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در شهرستان دلفان ارزیابی میزان خسارت واحدهای آسیب دیده در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت و تعداد 11 هزار واحد مورد ارزیابی قرار گرفت و 8 هزار واحد خسارت دیده شناسایی شد.

    گونجی تصریح کرد: در این شهرستان قرار شد 3 هزار واحد احداث شود که 167 واحد آن شهری و 2943 واحد آن روستایی است که امروز توانستیم دربخش تعمیر تمام تعهد خود را انجام داده و تحویل ساکنان دهیم.

    وی بیان کرد: در بخش تعمیرات  905 واحد مسکونی در شهر نورآباد و 2695 واحد در روستاها توسط این بنیاد تعمیر شد و به پایان رسید و امروز با حضور تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور کار واگذاری صورت گرفت.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: تاکنون 7220 نفر به بانک معرفی شدند که از مجموع 8 هزار نفر نیز برای 5375 نفر عقد قرارداد شده اند.

    گونجی اظهاردات: تاکنون 45 میلیارد و 428 میلیون تومان کمک بلاعوض به 4654 نفر از اسیب دیدگان پرداخت شده و برای تعمیرات نیز 37 میلیارد تومان هزینه شده است.

     

    وی اضافه کرد: اجرای اسکلت 946 واحد مسکونی، اجرای سقف 400 واحد از دیگر اقدامات انجام شده است.

    گونجی بیان کرد: همچنین توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان قزوین عملیات آواربرداری 1609 واحد، پی کنی 1517 واحد، اجرای فنداسیون 1109 واحد آسیب دیده در شهرستان دلفان انجام شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: از سوی مقام معظم رهبری 18 هزار و 100 تن سیمان سهیمه برای اجرای طرح احداث و تعمیر واحدهای مسکونی تعیین شده که تاکنون 8500 تن آن برای تسریع در عملیات اجرایی در منطقه سیل زده توزیع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو