مدیران خودروعصر اعتبار

بهره‎مندی ۸۵ درصد جمعیت روستایی بروجرد از طرح‎های هادی

عصر ساختمان- سید حسن ریاضتی روز یکشنبه افزود: در بخش اجرای طرح هادی به حمایت جدی دولت نیاز داریم زیرا بسیاری از روستاهای شهرستان نیازمند اجرای این طرح ها هستند.

بهره‎مندی ۸۵ درصد جمعیت روستایی بروجرد از طرح‎های هادی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت: هم اکنون در حدود 80 روستای این شهرستان در 2بخش مرکزی و اشترینان بین یک فاز تا سه فاز طرح هادی عملیاتی شده است.
    ریاضتی تاکید کرد: هم اکنون 84 درصد از واحدهای روستایی بروجرد تبدیل به احسن شدند که این مهم بعد از زلزله سال 85 و آسیب 18هزار واحد مسکونی محقق شده است.
    وی ادامه داد: همچنین هم اکنون 154 واحد با تسهیلات 250 میلیون ریال و 114 واحد با تسهیلات 200 میلیون ریال از محل طرح ویژه در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد قرار گرفته است.
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد بیان کرد: این بنیاد در سال گذشته اقدام به تکمیل پروژه 72 واحدی مدد جویان بهزیستی نموده و پروژه 54 واحدی انبوه سازی مسکن روستایی نیز هم اکنون در دست ساخت و تکمیل است .
    ریاضتی اضافه کرد: تاکنون هشت هزار و 247 جلد سند روستایی در این شهرستان صادر شده و این درحالی است که روستاهای شهرستان بروجرد دارای حدود 22 هزار واحد مسکونی بوده که از این تعداد 34 درصد در روستاهای 2بخش مرکزی و اشترینان دارای سند مالکیت هستند.
    وی اظهار داشت: اکنون حدود 14 هزار و 500 واحد مسکن روستایی فاقد سند مالکیت بوده که طرح سند دارنمودن با همکاری اداره ثبت واسناد بروجرد درحال اجرا است.
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: سالانه 300 واحد مسکن روستایی در این شهرستان با تسهیلات 180 و 200 میلیون ریالی با سود پنج درصد احداث می شود.
    ریاضتی اظهارداشت: این شهرستان با 186 روستا دارای حدود 22 هزار واحد مسکونی بوده که از این تعداد 34 درصد در روستاهای 2 بخش مرکزی واشترینان دارای سند مالکیت هستند.
    ریاضتی اضافه کرد: در حال حاضر 186 روستای فعال در 2بخش مرکزی و اشترینان این شهرستان وجود دارد که 144 روستا بالای 20 خانوار دارای مصوب طرح هادی هستند و 50 روستا نیز افق 10 ساله آنها به اتمام رسیده است.

    ریاضتی اظهارداشت:  طرح هادی روستایی شامل اجرای آسفالت، جدول گذاری، سنگ فرش پیاده رو و دیوارحائل، زیرسازی و کانال سنگی است .

    شهرستان بروجرد  با بیش از350 هزار تن جمعیت و یک هزار و 606 کیلومترمربع وسعت و 186 روستا در 2بخش مرکزی و اشترینان دومین شهرستان پرجمعیت لرستان واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار