مدیران خودروعصر اعتبار

علوی:

نشست کمیسیون عمران برای بررسی نرخ حمل و نقل در ایام اربعین

عصر ساختمان- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از نشست ویژه این کمیسیون برای بررسی نرخ حمل و نقل عمومی در ایام اربعین حسینی(ع) خبر داد.

نشست کمیسیون عمران برای بررسی نرخ حمل و نقل در ایام اربعین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، سیداحسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس  با اشاره به وضعیت بخش های مختلف حمل و نقل در ایام اربعین حسینی(ع)، گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات و تمهیدات خوبی برای جابه جایی زائران اربعین حسینی(ع) صورت گرفته و امسال نیز بخش های مختلف حمل و نقل عمومی از جمله حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی برنامه ریزی قابل قبولی کرده اند.

    نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق گفته وزیر راه و شهرسازی، نرخ بلیط حمل و نقل عمومی در ایام اربعین حسینی(ع) افزایش نخواهد یافت، از این رو امیدواریم که با نزدیک تر شدن به اربعین، شرکت های حمل و نقل در روند فروش بلیط تخلفی صورت ندهند.

    سال گذشته شاهد بودیم که با وجود تأکید وزارت راه و شهرسازی درباره عدم افزایش قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در ایام اربعین به ویژه حمل و نقل جاده ای، قیمت ها افزایش یافت، حال باید برای امسال تمهیدات لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت ها دیده شود
    وی گفت: سال گذشته شاهد بودیم که با وجود تأکید وزارت راه و شهرسازی درباره عدم افزایش قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در ایام اربعین به ویژه حمل و نقل جاده ای، قیمت ها افزایش یافت، حال باید برای امسال تمهیدات لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت ها دیده شود.

    نشست ویژه کمیسیون عمران مجلس برای بررسی نرخ حمل و نقل عمومی در ایام اربعین

    این نماینده مردم در مجلس دهم، از نشست ویژه کمیسیون عمران مجلس برای بررسی نرخ حمل و نقل عمومی در ایام اربعین خبر داد و گفت: این کمیسیون هر ساله در آستانه فرا رسیدن ایا اربعین حسینی(ع)، نشستی را با حضور دستگاه های متولی به ویژه مدیران حمل و نقل ریلی برگزار خواهد کرد تا روند خدمت رسانی به زائران اربعین به صورت دقیق بررسی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار