مدیران خودروعصر اعتبار

با روند اختصاص اعتبار فعلی

تکمیل طرح‌های هادی روستاها ۵۰ سال زمان نیاز دارد

عصر ساختمان:معاون عمرانی بنیاد مسکن گفت: تکمیل طرح‌های هادی روستاها ۵۰ سال زمان نیاز دارد.

تکمیل طرح‌های هادی روستاها ۵۰ سال زمان نیاز دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، محمدرضا شاملو عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از سنگ فرش طرح هادی در روستای کنتا ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح‌های هادی روستایی مازندران نسبت به میانگین کشور از درصد پیشرفت مناسبی برخودار است.

    وی با اشاره به اینکه برای همه روستاهای بالای 20 خانوار واجد شرایط طرح هادی روستایی مازندران طرح مصوب شد، افزود: طرح‌های هادی روستایی مازندران همزمان با دیگر استان‌ها در حال حرکت است.

    معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن با بیان اینکه در حال حاضر 40 درصد از روستاهای کشور از اجرای طرح هادی برخودار شدند، خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح‌های هادی در سال جاری 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در نظر است که این اعتبار برای یک‌هزار و روستای جدید و 2 هزار و 500 روستای که طرح هادی را به صورت نیمه‌تمام دارند، اختصاص می‌یابد.

    وی در پاسخ به این سئوال که چرا طرح‌های هادی نیمه‌تمام زیادی در سطح کشور وجود دارد، گفت: رقم تخصیص اعتبار بسیاری از طرح‌ها کامل نبود به همین دلیل طرح‌های هادی نیمه‌تمام در کشور داریم.

    شاملو اضافه کرد: در صورت تأمین اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی به صورت سالانه به مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون طی 10 سال طرح‌های هادی روستایی تکمیل می‎شود.

    وی ادامه داد: با روند فعلی تخصیص اعتبارات برای تکمیل طرح‌های هادی 50 سال زمان می‎برد.

    معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن با اعلام اینکه روستاها نیاز به توجه جدی دارند، خاطرنشان کرد: روستاها به عنوان یکی از مراکز مهم اقتصادی کشور دارای اهمیت هستند.

    وی با بیان اینکه یکی از پایه‌های اصلی اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی روستاها هستند و اگر به روستاها توجه مناسب نشود مشکلات و آسیب‌های جدی اقتصادی متوجه کشور می‌شود، در پایان گفت: روستاها محل تأمین امنیت غذایی کشور هستند و باید به روستاها به صورت جدی توجه کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو