مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای چهار پروژه مشارکتی برای احیای بافت‌های فرسوده شهری در چهارمحال و بختیاری

عصر ساختمان:‌مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری برای احیای بافت‌های فرسوده شهری، اجرای چهار پروژه مشارکتی با ۶۰۰ واحد در سال ۹۵ تعریف شده و در دستور کار قرار دارد.

اجرای چهار پروژه مشارکتی برای احیای بافت‌های فرسوده شهری در چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل ازایسنا، قاسم قاسمی سوم خردادماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به وجود 29 برنامه عملیاتی در سطح ملی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: افزایش ترانزیت بار و مسافر و افزایش بهره‌وری و انرژی از اهداف این برنامه‌هاست.

    وی وزارت راه و شهرسازی را به عنوان دستگاه اجرایی مسول اجرای پروژه‌های اولویت‌داری از جمله تکمیل و بهره‌برداری 561 کیلومتر خط راه‌آهن، 120 کیلومتر آزادراه، یک‌هزار و 70 کیلومتر بزرگراه و رونق بخش مسکن دانست.

    قاسمی سهم استان در تکمیل و بهره‌برداری بزرگ‌راه‌ها را 60 کیلومتر عنوان و خاطرنشان کرد: این میزان به پروژه‌های سفیددشت – زرین‌شهر، شهرکرد – شلمزار و کمربندی سامان مربوط می‌شود و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان به پروژه احداث خط ریلی مبارکه – سفیددشت به طول 89 کیلومتر اشاره کرد و گفت: 20 کیلومتر از این پروژه با پیشرفت 30 درصد در سال 94 اجرا شده و پیش‌بینی می‌شود 69 کیلومتر باقی‌مانده در سال جاری پیشرفتی 10 درصدی داشته باشد.

    وی در خصوص رونق بخشی بخش مسکن استان، افزود: از 40 شهر استان 18 شهر دارای بافت ناکارآمد مصوب شهری به مساحت یک‌هزار و 80 هکتار است.

    قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: برای احیای بافت‌های فرسوده شهری، اجرای چهار پروژه مشارکتی با 600 واحد در سال 95 تعریف شده و در دستور کار قرار دارد.

    وی در پایان با بیان اینکه در این راستا در سال 94 دو طرح انجام شده است، گفت: این پروژه‌ها در قالب طرح‌های ساماندهی و بهسازی بافت‌های فرسوده و با مساحت 322 هکتار انجام خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار