مدیران خودروعصر اعتبار

رییس دانشگاه اعلام کرد:

همکاری شهرداری در احداث ساختمان شماره ۲ برج فناوری امیرکبیر

عصر ساختمان- رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه شهرداری می‌تواند در تسریع فعالیت‌های دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه صنعتی امیرکبیر موثر باشد، گفت: درحال حاضر این دانشگاه ارتباط موثر و متقابلی با مجموعه شهرداری دارد.

همکاری شهرداری در احداث ساختمان شماره ۲ برج فناوری امیرکبیر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، دکتر سید احمد معتمدی در حاشیه بازدید شهردار منطقه 6 از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه انتهایی منطقه 6 شهر تهران قرار دارد.

    وی افزود: ارتباط میان دانشگاه با شهرداری منطقه 6 و شهرداری کل تهران متقابل است و دیدگاه مثبتی میان این دو نهاد  برای همکاری وجود دارد.

    رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: شهرداری می‌تواند در چارچوب قوانین در روند ساخت و سازها و مجوزهایی که دانشگاه نیاز دارد، به دانشگاه کمک کند.

    دکتر معتمدی خاطرنشان کرد: همچنین ما در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز می‌توانیم به شهرداری کمک کنیم تا شهری بهتر و هوشمند داشته باشیم.

    وی عنوان کرد: کتابخانه‌ای که با همکاری و کمک شهرداری در این دانشگاه تاسیس شده است، بسیار مورد استفاده دانشگاه و دیگر افراد جامعه قرار گرفته، بنابراین برنامه داریم در بستر فضای مجازی دسترسی به امکانات این کتابخانه را افزایش دهیم.

    رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: این ارتباط خوبی با شهرداری تهران و شهردار منطقه 6 دارد و هفته گذشته جلسه ای با شهردار منطقه 6 داشتیم که در این جلسه قرار شد شهردار منطقه 6 بازدیدی از دانشگاه داشته باشند.

    دکتر معتمدی با بیان اینکه در دنیا دانشگاه‌ها تحت حمایت شهرداری‌ها قراردارند، گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خیابان ولیعصر درحال ساخت ساختمان شماره 2 برج فناوری این دانشگاه است که با کمک شهرداری روند احداث این ساختمان تسریع خواهد شد.

    وی تاکید کرد: شهرداری می‌تواند در چارچوب قانون در بحث عوارض و مالیات به دانشگاه کمک کند.

    رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه درب دانشگاه‌های نسل سوم به سمت جامعه، ایده‌پردازان و صنعتگران باز است، گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر این رویه را در کتابخانه فنی و مهندسی دانشگاه و برج فناوری اجرا کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار