مدیران خودروعصر اعتبار

اضافه بنای مجتمع تجاری علاءالدین تا صدور رأی نهایی قابل استفاده نیست

عصر ساختمان- معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: اضافه بنای مجتمع تجاری علاءالدین به‌صورت تدریجی تخریب خواهد شد و اکنون فضای اضافه قابل استفاده نیست.

اضافه بنای مجتمع تجاری علاءالدین تا صدور رأی نهایی قابل استفاده نیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از  موج، ناصر امانی بابیان این مطلب تصریح کرد: مالک مجتمع تجاری علاءالدین برای اجرای رأی نهایی در رابطه با این پروژه، از مراجع قضایی طلب زمان کرده بود.

    وی افزود: این فرصت به مالک پروژه علاءالدین داده‌شده اما تا آن زمان، مالک بهره‌برداری از بخش‌هایی که دستور تخریب آن صادرشده است را متوقف کرده است.

    معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به ارائه نظر مشورتی قوه قضائیه به کمیسیون ماده 100 در رابطه با تخلف‌های صورت گرفته‌شده در مجتمع تجاری علاءالدین خاطرنشان کرد: بر اساس نظر اعلام‌شده از سوی قوه قضائیه به کمیسیون ماده 100 در رابطه با تخلف‌های صورت گرفته‌شده در مجتمع تجاری علاءالدین، اضافه اشکوب مجتمع تجاری علاءالدین باید غیرقابل استفاده می شد که خوشبختانه اکنون شاهد این اتفاق هستیم.

    وی تأکید کرد: پروژه به‌گونه‌ای تخریب خواهد شد که آسیبی به سایر قسمت‌های آن وارد نشود و به همین خاطر نیز تاکنون تخریب آن زمان برده است.

    امانی در پاسخ به این سؤال که زمان درخواستی از سوی مالک مجتمع تجاری علاءالدین از مراجع قضایی تا چه زمانی است؟، اذعان کرد: زمان درخواستی به مالک اعلام‌شده و شهردار منطقه شخصا بررسی این موضوع را در دستور کار قرار داده است اما من اطلاعی از این زمان ندارم.

    معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در خصوص احتمال تغییر رأی صادرشده برای مجتمع تجاری علاءالدین گفت: رأیی که اکنون صادرشده قطعی است و به‌هیچ‌وجه تجدیدنظری در رابطه با آن صورت نمی‌پذیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه  ( http://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار