مدیران خودروعصر اعتبار

نوبخت اعلام کرد:

۱۰۰ میلیارد ریال برای تملک زمین های محور شهرکرد به بروجن و لردگان اختصاص یافت

عصر ساختمان- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای تملک اراضی زمین های مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و لردگان به سمت خوزستان ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

۱۰۰ میلیارد ریال برای تملک زمین های محور شهرکرد به بروجن و لردگان اختصاص یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا،  محمدباقر نوبخت در حاشیه دیدار از مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن در منطقه سفید دشت تاکید کرد: با اختصاص این مبلغ باید تا 3 ماه دیگر بهره برداری از این دو قطعه چهار خطه جاده تا پایان آبان سال جاری صورت گیرد.

    وی افزود: این مبلغ برای تملک زمین های دو قطعه از مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و کوشکی تا پل قرح اختصاص داده شد.

    نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : در دیدار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه ، وی قول داد  100 میلیارد ریال برای تملک اراضی محور شهرکرد به بروجن و لردگان اختصاص یابد.

    خدیجه ربیعی فردانبه افزود :به لحاظ حفظ حقوق کشاورزان و دغدغه بهسازی مسیر ، با پیگیری های که انجام دادم ، رئیس برنامه و بودجه قرار شد از این محور به صورت ویژه از این طرح دیدار میدانی داشته باشد که اکنون محقق شد.

    وی گفت :در این دیدار تاکید شد که رئیس سازمان برنامه و بودجه به پیمانکار تاکید کرد که طرح تا دو ماه آینده به بهره برداری و مورد استفاده قرار گیرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برآورد اعتبار ساخت مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و کوشکی تا پل قرح 3 هزار میلیارد ریال است.
    داریوش حسینی تصریح کرد: برای اجرای این طرح امسال یکهزار و 80 میلیارد اختصاص پیدا کرد.
    وی یادآور شد: با اختصاص 100 میلیارد ریال برای آزاد سازی زمین های واقع در مسیر این طرح روند اجرایی آن تسریع و تا پایان آبان امسال بهره برداری می شود.
     دکتر نوبخت همچنین از روند اجرایی پروژه راه آهن مبارکه به سفید دشت شهرکرد بازدید میدانی کرد.
    محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

    بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است و جاده های این شهرستان از جمله محورهای ترانزیتی استان به سمت جنوب کشور محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار