مدیران خودروعصر اعتبار

جباری:

خروج مسکن از رکود به گرانی خانه منجر نشود

قدرت خرید مردم فراموش شده است

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه نباید خروج بخش مسکن از رکود به قیمت گران شدن خانه تمام شود،گفت: برای رونق واقعی در بازار مسکن باید به میزان قدرت خرید اکثریت مردم توجه شود.

خروج مسکن از رکود به گرانی خانه منجر نشود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، احمد جباری درخصوص وضعیت بازار مسکن گفت: در حال حاضر با توجه به جمعیت بالای جوان و تقاضاهای از قبل پاسخ داده نشده در زمینه تامین مسکن، می توان گفت تقاضای خانه دار شدن در کشور بالا است.

    نماینده مردم بندر لنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد:درحالت فعلی با توجه به عوامل مذکور، تقاضا نسبت به تولید در بخش مسکن بالا است؛این در حالی است که باید در این رابطه تدبیر اساسی اتخاذ شود تا در آینده با مشکل و بحران جدی روبرو نشویم.

    این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: باید وضعیت بخش مسکن از حالت رکودی فعلی خارج شود،البته این به معنی گران کردن قیمت خانه برای خروج از رکود نیست.

    خروج مسکن از رکود نیازمند توجه به میزان قدرت خرید اکثریت مردم

    جباری افزود: گران شدن قیمت مسکن علاوه بر اینکه بازار مسکن را از رکود خارج نمی کند، می تواند به رکود در این بازار در بلند مدت نیز دامن بزند به دلیل اینکه برای رونق واقعی در بازار مسکن باید به میزان قدرت خرید اکثریت مردم نیز توجه شود. 

    وی گفت: خروج بخش مسکن از رکود به قیمت گران شدن خانه نباشد؛البته باید مشوق هایی برای رونق در بخش مسکن وجود داشته باشد تا تولید افزایش یافته و با انجام این مهم از پیآمدهای نامناسب کاهش تولید مسکن جلوگیری شود. 

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزود: باید دولت یازدهم در مدت باقیمانده از دوران فعالیتش ابزارهایی را به کار ببندد تا در پایان فعالیت دولت، نتیجه مشخص و قابل قبولی در زمینه خانه دار شدن مردم ارائه شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو