مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل بهزیستی استان زنجان اعلام کرد:

واگذاری ۱۷۶ واحد مسکن مهر به خانواده‌های دارای دو معلول در زنجان

عصر ساختمان- مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در استان زنجان ۱۷۶ واحد مسکن مهر برای خانواده‌هایی که دو معلول دارند واگذار می‌شود.

واگذاری ۱۷۶ واحد مسکن مهر به خانواده‌های دارای دو معلول در زنجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، محمد محمدی قیداری به تعداد معلولان تحت پوشش بهزیستی استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حاضر  18 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی استان هستند و در سامانه بانک اطلاعاتی ثبت شده اند.

    وی با بیان اینکه از این تعداد بالای 42درصد معلولان جسمی و حرکتی هستند، ادامه داد: بهزیستی استان زنجان نسبت به مسکن دار شدن خانواده جامعه هدف خود و زنان سرپرست خانوار تاکید جدی دارد.

    محمدی قیداری با بیان اینکه یک هزار و 950 واحد مسکن مهر به جامعه هدف تحویل داده می شود، گفت: از این تعداد تاکنون هزار و 450 واحد مسکن مهر به مدددجویان واگذار شده و بقیه در دست اقدام است.

    وی تاکید کرد: این تعداد واحد مسکن مهر به 890 معلول و مابقی به زنان سرپرست خانوار تحویل داده شده است.

    مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه مسکن دار کردن خانواده های دارای دو معلول هم مطرح شده است، افزود: تفاهم نامه با بنیاد مسکن انقلاب و سایر ارگان ها منعقد شده و در روستاها و شهرهای استان زنجان این طرح اجرا می شود.

    محمدی قیداری با بیان اینکه در استان زنجان 176 واحد مسکن مهر برای خانواده‌هایی که دو معلول دارند واگذار می‌شود، افزود: مسکن دار کردن جامعه هدف دغدغه مسئولان بوده و در این راستا این سازمان برای تحقق این مهم برنامه ریزی لازم را کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی