مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار اردبیل:

۷ پارک در اردبیل در حال احداث است

سرانه ۷.۱ مترمربعی فضای سبز در اردبیل

عصر ساختمان- شهردار اردبیل گفت: در حال حاضر هفت پارک و فضای سبز گسترده در شهر اردبیل در حال اجرا است که امیدواریم با بهره‌برداری از آنها سرانه فضای سبز در اردبیل افزایش یابد.

۷ پارک در اردبیل در حال احداث است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: سرانه استاندارد کشوری فضای سبز بین 14 تا 15 مترمربع به ازای هر فرد است به طوری که این سرانه در شهر اردبیل 7.1 مترمربع است.

    شهردار اردبیل گفت: در حال حاضر هفت پارک و فضای سبز گسترده در شهر اردبیل در حال اجرا است که امیدواریم با بهره‌برداری از آنها سرانه فضای سبز در اردبیل افزایش یابد.

    وی گفت: ما فاصله زیادی با فضای سبز مطلوب داریم به طوری که اگر می‌خواهیم سرانه را افزایش دهیم باید توسعه فضای سبز همراه با ایجاد بسترهای لازم و مناسب در این حوزه اتفاق بیفتد.

    شهردار اردبیل بیان کرد: در این بخش ما نیازمند احداث پارک‌ها و فضای سبز محله‌ای، منطقه‌ای و ناحیه‌ای هستیم که در سطح شهر اردبیل قرار است پارک جنگلی الماس در فضای 30 هکتار زمین اجرایی و عملیاتی شود.

    لطف‌اللهیان افزود: امسال توسعه پارک‌ها و فضای سبز در محلات و شهرک‌های جید را به مساحت 50  هکتار در دستور کار قرار دادیم که در این زمینه تلاش جدی انجام می‌دهیم تا چهار پارک بزرگ داخل شهر اردبیل را که درحال تکمیل و بهره‌برداری است تا هفته دولت آماده افتتاح کنیم.

    وی به وجود پارک جنگلی 30 هکتاری الماس به عنوان تفرجگاه مناسب در اطراف شهر اردبیل برای حضور بیشتر مردم در فضاهای طبیعی و سبز اشاره کرد و افزود: در کنار احداث این پارک جنگلی و چهار پارک دیگر در شهر اردبیل دو پارک نیز در شورابیل با نام بهشت گمشده و صخره‌ای در حال اجرا است که تعدادی از آنها تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

    شهردار اردبیل ادامه داد: با افتتاح این پروژه‌ها زمینه‌ای فراهم آمد تا ارتقای سرانه فضای سبز را شاهد بوده و بیش از هر زمان دیگر امکان توسعه و پیشرفت در این زمینه برای استفاده راحت و بهتر مردم فراهم آید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار