مدیران خودروعصر اعتبار

انتقاد استاندار تهران از دستگاه‌های اجرایی درباره عدم نصب مولد اضطراری برق

عصر ساختمان- استاندار تهران با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی که کمبود اعتبار را دلیل نصب نکردن مولدهای انرژی و خودتامین می‌دانند، گفت: دستگاه‌های اجرایی، دولتی و نظامی باید به نصب مولدهای اضطراری و خودتامین اقدام کنند.

انتقاد استاندار تهران از دستگاه‌های اجرایی درباره عدم نصب مولد اضطراری برق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس،‌‌ انوشیروان محسنی بندپی امروز در رزمایش قطع برق و ارزیابی آماده‌ به کاری مولدهای اضطراری در بعضی مراکز خاص با اشاره به اینکه باید برق قابل اطمینان و پایدار برای مراکز خانگی، اجرایی و صنعتی بر اساس تکالیف تامین شود، گفت: امسال خوشبختانه این اطمینان و اعتماد به وجود آمد که شاهد این بودیم که برق پایداری برای شهر تهران ایجاد شد، برخلاف اینکه امسال درجه دمای هوا 1.5 درجه سانتی‌گراد افزایش داشت.

    وی با بیان اینکه مشترکانی که با مصرف انرژی سروکار زیادی دارند، اگر دمای وسایل سرمایشی خود را بر روی 24 درجه تنظیم کنند، صرفه‌جویی خوبی صورت خواهد گرفت، گفت: امسال استان تهران و شهر تهران شاهد قطعی برق نبود و این نشان می‌دهد با برخورداری از علم و مصرف بهینه و نظارت توانستیم پیک مصرف برق را به خوبی عبور کنیم.

    استاندار تهران با تاکید بر اینکه نظارت تنها بر عهده سازمان حفاظت و دیوان عدالت اداری نیست و ما خود نیز می‌توانیم به عنوان ابزاری اثربخش در ارتقا بخشی در کیفیت تصمیمات کمک کنیم، اظهار داشت: کشوری که در مقابل تهدیدهای بیگانگان و تحریم‌ها و فشارها به خوبی تحمل کرد و هر روز این جنگ روانی را به خوبی پشت سر گذاشته و پیروز شده است، باید به سمت گسترش راهکارهای علمی و مجهز کردن مراکز به پدافند غیرعامل حرکت کند.

    محسنی بندپی ادامه داد: انرژی و برق یکی از زیرساخت‌های اصلی است؛ چراکه اگر زمانی آب قطع شود می‌توانیم خود را نگه داریم، اما با قطع برق چرخه اقتصاد و رفاه خانواده به مشکل برمی‌خورد، پس هدایت کردن دستگاه‌ها برای رفتن به سمت پدافند غیرعامل باعث می‌شود، دستگاه‌های ذی‌ربط آماده و بدون قطع خدمات به مردم همواره آماده باشد.

    وی با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه‌های اجرایی نباید با این عنوان که اعتبار نداریم، مولدهای انرژی را نصب نکند. پس ما به دنبال این هستیم که در دستگاه‌های اجرایی پدافند غیرعامل را وسعت دهیم.

    استاندار تهران تاکید کرد: همان طور که درتمام مقاطع حساس سربلند بیرون آمدیم، در این راهکارهای علمی و تخصصی و پدافند غیرعامل هم موفق بیرون بیاییم.

    محسنی بندپی افزود: این آزمون بزرگ را باید با موفقیت پشت سر بگذاریم و دستگاه‌های اجرایی باید خود را آماده کنند تا این خدمات‌رسانی را ارتقا دهند؛ چراکه این ارتقا به خدمت‌رسانی به مردم منجر خواهد شد.

    در این رزمایش برق برخی مراکز حساس به مدت چند دقیقه قطع و برق آنها از طریق مولدهای اضطراری تامین شد. این مراکز شامل بیمارستان میلاد، فرمانداری و استانداری تهران، سامانه ترافیک مترو، پاویون فرودگاه مهرآباد،‌ تصفیه‌خانه 3 و 4 تهرانپارس، سامانه ترافیک امور راهور و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو