مدیران خودروعصر اعتبار

قیمت واحدهای آزاد مسکن مهر چقدر است؟

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در بعضی نقاط که مسکن مهر بیش از حد معمول احداث شده امکان خرید و فروش آزاد وجود دارد.

قیمت واحدهای آزاد مسکن مهر چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از  باشگاه خبرنگاران، سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص فروش آزاد واحدهای مسکن مهر گفت: امکان خرید و فروش در مسکن‌هایی که هنوز در جریان ساخت هستند وجود دارد.

    وی افزود: در بعضی نقاط مسکن مهر بیش از حد معمول ساختمان احداث شده و افرادی که از جهت زمین و وام ارزان قیمت واجد الشرایط باشند می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند.

    وی درخصوص قیمت آزاد واحدها گفت: برای این افراد یارانه حذف می‌شود و وام‌ها به صورت متعارف در اختیارشان قرار می‌گیرد و باید ما بالتفاوت یارانه و وام در بحث مسکن مهر را پرداخت کنند.

    پژمان ادامه داد: احتمال دارد که در خصوص اجاره 99 ساله برای این افراد مشکلی وجود نداشته باشد اما علاوه بر پرداخت وام باید پول ساخت واحد را نیز بپردازند که بسته به شرایط تقاضا در هر منطقه باید تسهیل در پرداخت صورت بگیرد.

    **فروش آزاد واحدهای مسکن مهر در بازار تاثیری ندارد

    سید مهدی هاشمی رییس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران نیز گفت: فروش آزاد واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر تاثیر خاصی بر روی بازار نخواهد داشت زیرا تعداد آنها کم و پراکنده است و در مراکز استان ها قرار ندارند بلکه مناطقی است که متقاضی واجد شرایط ندارد.

    وی با بیان اینکه این واحدها برای عرضه خاص در نظر گرفته شده بود اما بخاطر مکان یابی و امکان سنجی اشتباه به صورت عرضه عام بفروش می رسد گفت: اگر امکان عرضه  مازاد در جایی وجود داشته باشد  عرضه آن به صورت عام هیچ مشکلی ندارد و این روش را می توان در سایر پروژه هایی که متقاضی ندارد اعمال کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو