مدیران خودروعصر اعتبار

۲۶ درصد از مدارس زنجان تخریبی است

عصر ساختمان:مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از یک هزار و ۷۰۰ واحد آموزشگاه این استان۲۶ درصد تخریبی، ۳۲ درصد نیازمند مقاوم سازی و فقط ۳۵ درصد مستحکم و استاندارد است و هفت درصد بقیه نیز فضاهای در دست احداث فاقد حیاط و دیوارکشی هستند.

۲۶ درصد از مدارس زنجان تخریبی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، مرتضی تمجیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: 175 هزار دانش آموز دختر و پسر استان زنجان در دو هزار و 200 آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.
    وی تاکید کرد: با توجه به اینکه برخی از مدارس استان در دو نوبت صبح و بعدازظهر فعالیت می کنند یک هزار و 700 مدرسه، دو هزار و 200 آموزشگاه عنوان می شود.
    مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این دستگاه تعلیم و تربیت به دنبال کیفیت بخشی به آموزش و پرورش است که باید برای تحقق این برنامه نیروی انسانی متعهد و ماهر برای اجرای برنامه‌های وجود داشته باشد و نظارت کافی و مناسب نیز انجام شود.
    تمجیدی اظهارکرد: در کنار این برنامه‌ها باید فضای استانداردی نیز برای تحصیل دانش آموزان وجود داشته باشد تا کیفیت آموزش و پرورش محقق و تاثیرگذار باشد.
    وی تاکید کرد: دولت برای مقاوم سازی و نوسازی فضاهای آموزشی محدودیت منابع مالی دارد که به تنهایی نمی تواند اقدام به استاندارد سازی کند و در این خصوص نیازمند مشارکت مردمی هستیم.
    مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان با هدف ترویج و اشاعه مشارکت‌های مردمی و نهادینه کردن مدرسه سازی در جامعه برگزار می شود.
    تمجیدی ادامه داد: علاوه بر خیرین مدرسه ساز که در خصوص ساخت و ساز پروژه‌های آموزشی در تلاش و کمک رسانی به آموزش و پرورش هستند نیاز است سایر اقشار جامعه نیز در این خصوص قدم‌هایی بردارند.
    وی یادآورشد: 26 درصد مدارس تخریبی در استان زنجان مختص یک منطقه یا ناحیه نیست بلکه شامل همه مناطق 14 گانه استان زنجان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی